EY România: Inovaţia - singura şansă a companiilor de media şi divertisment

G.S.
Companii / 31 ianuarie 2014

EY: 77% dintre liderii digitali spun că au acces la datele clienţilor în timp real

Companiile din industria de media şi divertisment (M&E) pun procesul de inovare continuă în centrul tuturor activităţilor lor, se arată în studiul EY Sustaining digital leadership!.

"Modelele digitale au început să fie implementate în toate procesele de business - de la dezvoltarea de produse şi distribuţie, la relaţia cu consumatorul şi de la lanţurile de aprovizionare, la modelele de profit şi de management al riscului. Unul din efectele acestei transformări în curs este faptul că 70% dintre companiile identificate în studiu drept lideri digitali sunt dispuse să accepte pierderi de venituri pe termen scurt pentru a favoriza dezvoltarea digitală pe termen lung", potrivit unui comunicat remis redacţiei de EY România.

Companiile de media şi divertisment se află în faţa unor oportunităţi fără precedent care le pot ajuta să ofere servicii dedicate audienţelor conectate digital de astăzi, fie prin media adresate direct către consumator (D2C), fie prin cele business-to-business (B2B), menţionează EY. În acelaşi timp, companiile trebuie să facă faţă şi provocărilor - de la schimbările rapide în comportamentul clienţilor, la tehnologiile cu evoluţie rapidă din zona mobilităţii inteligente, a reţelelor sociale, din cloud computing şi big data analytics.

Studiul arată că 85% dintre liderii digitali doresc să construiască relaţii directe cu clienţii. Concluziile studiului subliniază faptul că acest tip de relaţii reprezintă fundamentul pentru o nouă "intimitate radicală", bazată pe un profil de 360 de grade al comportamentului şi dorinţelor clienţilor atunci când accesează tehnologiile mobile, reţelele sociale, când sunt on-line, la domiciliu, în săli de spectacol sau la locul de muncă.

"De exemplu: 77% dintre liderii digitali spun că au acces la datele clienţilor în timp real, 64% dintre ei consideră < crearea unei culturi a inovării > o prioritate strategică, iar 57% acordă o importanţă similară < ascultării dorinţelor clienţilor şi evaluării interacţiunii cu aceştia >. Combinaţia dintre aceste două strategii face posibilă punerea relaţiei cu audienţa în centrul demersului inovativ", se mai arată în comunicat.

Potrivit EY, companiile de media şi divertisment se confruntă adesea cu problemele generate de operarea cu big data. Acestea includ informaţii generoase, colectate pe măsură ce clienţii accesează, se implică sau renunţă să vizualizeze anumite conţinuturi sau servicii oferite. Companiile din media şi divertisment se văd nevoite să analizeze fiabilitatea datelor colectate, dar şi să-şi dezvolte abilităţi şi instrumente necesare pentru a putea folosi toată această informaţie în dezvoltarea de produse noi sau în generarea de informaţii relevante pentru demersul lor de marketing.

"Mai exact, fiabilitatea datelor colectate reprezintă o provocare pentru 49% dintre liderii digitali. Doar 19% dintre ei spun că reuşesc să integreze, în prezent, informaţiile despre clienţi pe toate canalele de distribuţie. Doar 41% dintre liderii digitali folosesc analiza de date pentru a îmbunătăţi segmentarea audienţei şi pentru a ameliora anumite funcţionalităţi, plecând de la lecţiile învăţate din implementările din trecut. 39% dintre liderii digitali spun că încă nu reuşesc să valorifice informaţiile generate de analizele big data", mai evidenţiază studiul.

Privind dincolo de grupul liderilor digitali, studiul arată că celelalte companii de media şi divertisment se confruntă cu provocări şi mai mari privind gestionarea big data. Astfel, doar 11% dintre aceste companii folosesc rezultatele generate de analiza big data. În condiţiile în care 81% dintre liderii digitali declară că pot integra informaţiile provenind din două sau trei canale pentru a obţine un profil mai fidel al audienţei, doar 64% din celelalte companii susţin că au această capacitate.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
Gala BURSA 2024
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

25 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9767
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7456
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3349
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9683
Gram de aur (XAU)Gram de aur407.8725

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
thediplomat.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb