GEFCO România a implementat toate măsurile necesare pentru a diminua efectele crizei economice, axându-se pe campania comercială care a permis generarea de noi contracte, arată un comunicat al companiei. Datorită capacităţii sale de a-şi ajusta ofertele, GEFCO România a câştigat noi clienţi reprezentând şi alte sectoare de activitate pe lângă cel auto.
Deşi mediul economic din România a fost puternic afectat de criză, fiind caracterizat de o scădere dramatică a investiţiilor străine directe (cu aproximativ 50%) şi a pieţei de automobile (cu peste 60%), GEFCO a apelat la măsuri de natură comercială, înregistrând la sfârşitul anului 2009 o cifră de afaceri de 22,8 milioane euro, în scădere cu doar 2,8% comparativ cu anul 2008, când a înregistrat 23,4 milioane euro. Printre aceste măsuri se numără: implementarea din 2008 a planului de economisire, cu scopul de a reduce şi eficientiza cheltuielile; optimizarea tuturor soluţiilor şi schemelor logistice simultan cu imbunătăţirea continuă a calităţii acestora; elaborarea unui plan de prospectare activ şi bine definit. De asemenea, GEFCO România şi-a menţinut în 2009 numărul de angajaţi din 2008 (70 angajaţi), fapt ce se datorează dezvoltării şi stabilizării activităţilor companiei.
Printre planurile sale pentru 2010, GEFCO România doreşte să se concentreze pe politica de dezvoltare durabilă, implementată la nivelul grupului GEFCO, următorul obiectiv fiind obţinerea certificării ISO 14001.