Vă urez mult umor!
MAKE
Ziarul BURSA #Macroeconomie / 6 ianuarie 2014
Bună ziua!
La mulţi ani!
Să fiţi fericiţi şi sănătoşi!
Fie ca anul 2014 să vă aducă ce vă doriţi!
Pentru că, oricum, vă aduce şi ceea ce nu v-aţi fi dorit niciodată şi nici nu v-aţi gândit că s-ar putea - este ultimul an în care mai aveţi drepturi depline asupra banilor pe care îi depuneţi în bănci.
Din 2015, când băncile vă vor confisca banii depuşi, nu veţi mai avea dreptul să vă plângeţi nicăieri - genul acesta de furt este, deja, acceptat legal în Uniunea Europeană, sub numele de \"bail-in\" (în România, încă nu, pentru că trebuie ca, mai întâi, să aderăm la Uniunea bancară; dar îmi imaginez cât de lesne vom fi admişi, de vreme ce în sistemul nostru bancar, circa 90% este capital străin şi de altfel, avem obişnuinţa să ne aliniem, fără să ne mai împiedicăm de mărunţişurile legislaţiei autohtone).
Prin urmare, Noul An 2014 este ultimul, înainte de această răsturnare.
Anul 2014 nu va fi ca 2013, pentru că îl pregăteşte pe 2015.
Este interesant cu câtă placiditate este primită această informaţie; oamenii ridică din umeri şi cel mult, zâmbesc - \"Ce ne priveşte pe noi? Nu avem peste 100 de mii de euro în cont!\"
Şi te privesc ciudat când le spui că tocmai ei, cei care nu deţin nici o leţcaie în conturi bancare, vor fi primii afectaţi.
Vor fi afectaţi încă din Anul acesta Nou, 2014, când marile companii vor trebui să-şi finalizeze modul prin care să evite să le fie confiscate capitalurile de către înfometatul sistem bancar european, iar companiile mai mici vor începe să ia cunoştinţă de canibalismul european legalizat.
Unele companii se vor reloca pe alte continente, impulsionând creşterea şomajului (şi prin urmare, piaţa muncii îşi va înăspri condiţiile de angajare); altele se vor înscrie într-o cursă de-a şoarecele şi pisica, mutându-şi conturile bancare, de pildă, în Singapore, unde, deocamdată, mâna lungă a autorităţilor mafiote europene nu îi poate ajunge (dar asta va avea consecinţe asupra colectării bugetare, ale cărei nevoi vor fi transferate asupra populaţiei).
Operaţiunea \"bail-in\", concepută pentru salvarea băncilor europene, paradoxal, va distruge sistemul bancar şi va scufunda Continentul.
La fel cum un meteorit de dimensiunea unui bloc de locuinţe ar şterge viaţa pe Pământ, tot aşa Planeta nu va mai putea supravieţui, cum este organizată astăzi, fără Europa.
Această criză financiară mondială, declanşată în 2008, despre care lumea a crezut că vine şi pleacă, aşa cum îi şade bine oricărei crize, această criză îşi va dezvălui ţinta, rămasă necunoscută până acum: ea vrea să ne modifice modul în care trăim, modul în care gândim, modul în care simţim, modul în care suntem organizaţi şi felul în care înţelegem lumea.
Această criză - aceasta în mijlocul căreia ne aflăm - nu este ciclică.
Acestă criză nu mai pleacă până nu îşi atinge ţinta.
Planeta financiară nu îi poate rezista.
În cele mai îndulcite cifre, datoria totală planetară este de patru ori mai mare decât Produsul Intern Brut global; în estimările severe, datoria planetară este mai mare de zece ori sau chiar mai mult.
Metoda rostogolirii datoriei către viitor, pe lângă stupiditate, şi-a atins limita - în disperare de cauză, Europa a trecut la furt; iar datoria creşte mai repede decât producţia.
Polarizarea averilor are loc în paralel cu agravarea crizei - banii de buzunar ai celor mai bogaţi 12 milioane de cetăţeni ai lumii aproximează cifra de 46 de trilioane de dolari, adică atât cât însumează datoria publică globală.
Repet, este vorba de banii de buzunar, nu de valoarea averilor.
Iar când spun că sistemul şi-a atins limita, nu mă refer la \"limita morală\", ci la limita funcţională: sistemul în care trăim nu mai funcţionează.
Curând, vom avea de descoperit că nu câştigarea banilor şi chivernisirea lor este principala noastră problemă; ci felul în care ne concepem pe noi înşine şi cum ne concepem credinţele.
Deja, înţelesurile pe care religiile ni le oferă par nepotrivite.
Transformarea radicală a sistemului în care suntem organizaţi va agrava nepotrivirea şi ea va deveni publică, nemaiputând fi reţinută, ca astăzi, între capii lăcaşurilor de cult.
Anul 2014, acesta în care am păşit, este crucial.
Vă urez \"La mulţi ani!\" şi mult, mult umor.
Scuze că, în acest articol, îmi lipseşte.
1. La multi ani!
(mesaj trimis de MA în data de 06.01.2014, 00:10)
Am anticipat criza, stiti... De-abia astept panica! Cu cit mai tirzie, mai din oala, cu atit mai monumentala... Sistemului nu i te opui. Ii speculezi tarele... Ce noroc pe noi ca ne-am nascut inconjurati de prosti! De ce nu va bucurati in loc sa tot trageti semnale de alarma pe care cireada nu le ia in serios?!?
2. fără titlu
(mesaj trimis de X în data de 06.01.2014, 01:11)
Dl. Make,
Va rog sunati la Dr. Doom si discutati putin aspectul descris in articol cu dinsul. Daca va regasiti pe aceeasi lungime de unda (+/- 100 ani), thumbs up.
Daca nu, poate n-ar fi rau sa nu ne stresati cu apocalipsa?!? Altfel analiza buna, dar de biblioteca universitara, nu de main stream.
2.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2)
(mesaj trimis de MAKE în data de 06.01.2014, 08:48)
Dr.Doom, thumbs up si mainstream m-au comvins sa parasesc Biblioteca Universitatii.
Esti extrem de convingator.
Cine te-a invatat sa argumentezi atit de bine?
Mainstreamul?
3. Foarte bine!
(mesaj trimis de Theodor în data de 06.01.2014, 01:57)
Poate,cu aceasta ocazie,se sterg si datoriile noastre la Bancorex.
4. Anul asta se caseaza tiparnitza?
(mesaj trimis de Oarecare în data de 06.01.2014, 07:42)
Prea multa certitudine in afirmatii, chiar si de amorul artei, strica. Implozia sistemului poate fi anul acesta sau ca in povestea "Petrica si lupul", cine stie cand ... Sa nu excludem totusi din start si ipoteza unei implozii controlate. Iar aceasta operatiune o pot face numai americanii, ca doar ei au inventat banii ex nihilo.
Cat despre intelesurile nepotrivite ale religiilor, ideea este putin cam absconsa. Daca s-a dorit a fi o referire stricta la apocalipsa financiara, si nu de alt gen, atunci de ce sa nu-i spunem "mamonizare"? Ca doar se stie din batrani ca banul virtual:)) este ochiul d........, de semnul f..... ce sa mai zicem:)
4.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4)
(mesaj trimis de MAKE în data de 06.01.2014, 09:09)
Confundati articolul cu o profetie, atunci cind el nu invoca decit raporturi cauzale.
De exemplu, zicala "Nu iese fum fara foc" nu este o profetie si nimeni nu ii reproseaza "pretentia" de certitudine.
Legalizarea "bail in"-ului nu va avea loc cine stie cind, ci, in conformitate cu Comunicatul Comisiei Europene, la 1 ianuarie 2015.
Religiile sint depozitare ale simtirii si intelesurilor impartasite colectiv;zeitatile sint expresii simbolice ale adevarurilor launtrice; sintem ceea ce am cristalizat din lume; iar lumea pare ca se va schimba radical.
Mai este abscons?
4.2. Nu si nu (răspuns la opinia nr. 4.1)
(mesaj trimis de Oarecare în data de 06.01.2014, 10:44)
Nu l-am confundat si chiar daca ar fi o "profetie", nu ar fi nimic rau in asta.
Doar ca de exemplu, mie-mi suna a certitudine afirmatia ca bail-in-ul va distruge sistemul bancar si va scufunda Continentul.
Sunt si eu sceptic, ca sa nu zic mai mult, dar vorba ceea: Om vedea, zise orbul :)
La multi ani ziarului dvs. si cititorilor sai!
As ura si La multi bani ... virtuali, dar ma abtin, ca vine bail-in-ul :)
4.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4.2)
(mesaj trimis de MAKE în data de 06.01.2014, 11:07)
Multumesc pentru urare!
Daca "bail in"-ul nu-i goneste pe depunatori, atunci aveti dreptate, dezastrul se amina, fara sa mai putem preciza cind va avea loc (desigur, insa, nu poate fi evitat).
Am convingerea ca masa de utilizatori a sistemului bancar nu va accepta riscul sa intre in faliment de dragul bancherilor europeni.
5. La multi ani !
(mesaj trimis de Theraflu în data de 06.01.2014, 08:14)
La multi ani redactiei, colaboratorilor cititorilor si internautilor ziarului Bursa !
Un an nou mai bun si sanatate !
5.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5)
(mesaj trimis de MAKE în data de 06.01.2014, 09:12)
Multumim!
6. Dictatura, revolutie !
(mesaj trimis de Theraflu în data de 06.01.2014, 08:49)
Ne indreptam cu pasi siguri spre dictatura si dezastru. Cu exceptia "elitei" conducatoare ne vom naste , vom trai si vom muri datori cu cipul insemnat de la inceput pana la sfarsit pentru ca cipul va pentru obligatii nu pentru drepturi ! Nu vom mai avea nici macar bucuria bolnava a lui Hagi Tudose de a dormi pe o perna cu bani - bani vor fi doar dematerializati in cont si oricand la dispozitia statului(statul sunt eu ). Nu vom avea dreptul la proprietati si vom fi chiriasii de moment ai acestei lumi noi si bolnave din nastere care acum prinde radacini . Cu prostia, coruptia, hotia, duplicitatea, inselaciunea si alte defecte ale sufletului uman ridicate la rang de virtute vom merge spre dezastru si o noua revolutie devastatore pentru realizarile umanitatii .
P.S.
Dupa suveicile cu hotelul din Azuga, obligatiunile Romenergo si divizarea mascata(SIFI) si neanuntata pentru a nu putea face opozitie la RC din Romania grupul Balteanu a transferat si banii de dividende ai actionarilor catre ilegala firma din Cipru unde rscurile sunt mai mari.
Toate aceste ilegalitati sub nasul ASF-ului si al lui Ursache care a dat o amenda de 22.000 de Euro pentru o teapa de 88.000.000 euro !
ASF protejeaza investitorii si actionarii minoritari !
6.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 6)
(mesaj trimis de adi în data de 06.01.2014, 09:05)
si cipul din creier va avea numarul fiarei 666 ....muahahahahaha!!!
7. NU TINE
(mesaj trimis de gica din lehliu în data de 06.01.2014, 09:51)
Sincer e o chestie de timp pana cand UE se va sparge, nu tine. Sunt prea multe si mari diferente care nu se atenueaza deloc ci cresc chiar. Sudul nu tine pasul cu nordul iar ca sa-i strangi de oo p-aia din sud la nesfarsit nu merge. Cand tii cu forta un sistem la un moment se rupe ceva undeva. Nu stiu cum va fi in ziua aia. Depinde si cum va fi facuta separarea. Oricum traim istorie pura, copiii vor invata din carti ce traim noi acum.
Si apropo de banii din banci, e un motiv in plus sa bagi banii in obligatiuni, actiuni, titluri de stat etc. Sau chiar aur si-l bagi sub un nuc.
8. Lumea sa romanizat!
(mesaj trimis de Moftangiu în data de 06.01.2014, 10:11)
Romanul nu se implica, nu-si bate capul, ii lasa pe altii sa-i decida soarta si suporta cu stoicism consecintele deciziilor reprezentantilor politici. Si occidentalii au procedat la fel cu economiile. Le-au lasat pe mana bancherilor si s-au culcat pe o ureche, ca romanii la FNI. Bancherii le-au oferit profit din bani virtuali. Acum va dati de ceasul mortii ca profitul se "evapora". Intr-o lume puternic polarizata, marea masa a populatie pauperizate nu are dureri de cap, pentru ca asa a fost obisnuita, sa lase pe altii sa decida.Oameni si-au depus banii in banci ca sa evite durerile de cap ale unei afaceri de familie. Se pare ca de dureri de cap oricum nu scapam, dar pentru unii sunt mai mari pentru altii mai mici. Multi, foarte multi nu au ce pierde. De mancare trebuie sa li se dea, altfel iese cu bucluc.
8.1. Erata (răspuns la opinia nr. 8)
(mesaj trimis de Moftangiu în data de 06.01.2014, 10:13)
A se citi "Lumea s-a romanizat" !
Si La multi ani!
Sanatate sa fie ca, celelate se rezolva.
9. Maxima maxima
(mesaj trimis de MA în data de 06.01.2014, 10:20)
Permiteti-mi sa reproduc un citat din mine, de care sint foarte mindru:
Sintem o tara de rahat si Occidentul ne-a prins din urma.
10. Make-Rechea-Roubini - Trioul de aur
(mesaj trimis de Mihai în data de 06.01.2014, 10:38)
Asa, in asteptarea Apocalipsei, as putea sa va intreb cat din cresterea S&P 500 de 2,7 ori (de la 676 in martie 2009 la 1831 ieri; nota: dividendele nu sunt incluse) ati reusit sa prindeti in portofoliul dvs.? Sau ati mers pe ideea ca daca oricum vine Apocalipsa nici nu mai are rost sa ne crestem portofoliul?
10.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 10)
(mesaj trimis de MAKE în data de 06.01.2014, 11:15)
Draga domnule Mihai, permiteti, va rog, ca fiecare sa se ocupe de ceea ce stie; dumneavoastra ocupati-va de propriul profit, eu ma ocup de dumneavoastra.
10.2. Of, of si iar of (răspuns la opinia nr. 10.1)
(mesaj trimis de Domnul drag Mihai în data de 06.01.2014, 14:11)
1. Apreciez (fara ironie) apetenta dvs pt discutii in contradictoriu; doar in urma astora putem afla ca gresim
2. Ordinea Make-Rechea nu a fost intamplatoare; sunteti mult mai tare decat Rechea. Si nu o zic ca sa-l oftic pe Rechea, chiar sunteti. Cu putin noroc ajungeti sa va numeasca gresit presa ca pe Roubini laureat de premiu Nobel pentru economie.
3. Usor mai inginereste si mai putin metaforic putem defini ce inseamna 'Operaţiunea "bail-in" [...] va distruge sistemul bancar şi va scufunda Continentul'? Ca sa nu aveti scaparea peste 5 ani cand va iau la intrebari sa-mi ziceti ca prin scufundarea Europei va refereati de fapt la fluxul de pe coastele Normandiei. Cu niste parametri usor masurabili ar fi excelent. De ex. sistemul bancar se scufunda = numarul bancilor din UE va scadea cu a%, sau valoarea totala a depozitelor in banci din EU va scadea la x mld euro; cum doriti dvs, e definitia dvs. Si pe urma dati-mi si un termen limita pana la care daca parametrii nu se ating, concludem ca sistemul bancar nu a fost distrus si implicit ca dvs ati gresit. Si pe urma spuneti-mi ce faceti daca ati gresit. Il lasati pe Rechea singur pe baricade? Ar fi suficient, doar si Apocalipsa biblica a fost scrisa de un singur om.
10.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 10.2)
(mesaj trimis de MAKE în data de 06.01.2014, 18:21)
Este interesant: solicitarea dumneavoastra arata ca nu ati inteles ca, de fapt, nu ma ocup de fenomenologia crizei.
Nu am o abordare nici contabila, nici sociologica; eu vorbesc despre mecanisme, prin urmare nu am ce proportii cifrice sa furnizez - nu ma joc Bingo.
In schimb, intr-un mod logic, ma astept la manevre financiare masive, anul acesta, asa cum am scris in articol; ma astept ca 2015 sa fie un an violent in toate chipurile, iar 2016 sa puna problema economiei fara sistem bancar.
Asta, in privinta scadentei, desigur, daca "bail in"-ul va ramine in vigoare.
Va invit sa explicati ce este gresit in ceea ce afirm.
10.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 10.3)
(mesaj trimis de Domnul, inca drag sper, Mihai în data de 07.01.2014, 18:35)
Dnule Make, eu vin de pe bancile scolii de gandire care spune ca viitorul e ceva mai greu de prevazut decat se crede. Deci prima dvs greseala, dupa mine, e ca incercati sa prognozati viitorul. Si de-asta va ceream sa fiti mai concret, ca se ne fie mai usor de tras o concluzie la momentul potrivit, pe care tot dvs ati fost invitat sa il alegeti. Unde mai gresiti? Bail in-ul nu e mai furt decat situatia in care firma ce are reclama la dvs pe site intra in incapacitate de plata si nu va mai puteti primi banii pe care vi datoreaza. Gresiti si cand ziceti ca economia in 2016 va fi fara sistem bancar (indiferent daca prin asta intelegeti ca tot sistemul bancar intra in faliment, sau ca o economie ar putea functiona fara sistem bancar, sau ca desi inca in viata, sistemul bancar va fi total evitat de clienti). Unde exact gresiti pe parcursul deductiilor pe care le faceti? Astea sunt discutii mai lungi.
Daca chiar vedeti viitorul cum l-ai descris in articol, va asigur ca veti avea doar surprize placute! N-avem noi privilegiul sa traim Apocalipsa. Nici macar aia financiara sau economica.
11. Este nevoie de o pastila.....
(mesaj trimis de anonim în data de 06.01.2014, 11:11)
Extraordinar! ce a putut face dr.Sima din Make!.
11.1. E nevoie si de apa... (răspuns la opinia nr. 11)
(mesaj trimis de MAKE în data de 06.01.2014, 11:19)
Extraordinara admiratia dumneavoastra pentru hoti!
11.2. Sima n-are nicio legatura (răspuns la opinia nr. 11)
(mesaj trimis de Domnul drag Mihai în data de 06.01.2014, 14:18)
Glumele dureroase, chiar daca bune, nu se fac. Arata a impunsaturi rautacioase, a atacuri "ad hominem".
Iar pt dvs dnule Make, din ce am retinut eu, Sima nu a fost hot, a fost doar un administrator de bani incompetent.
11.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 11.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 06.01.2014, 16:05)
Unii ar putea rastalmaci: administrator de bani ai "incompetentilor"; am pus ghilimelele ptr a nu se crede ca chiar toti perdantii sunt niste incompetent ( in mod sigur Make, nu), dar in mod sigur pesti/pestisori, cazuti in plasa.
11.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 11.2)
(mesaj trimis de MAKE în data de 06.01.2014, 16:34)
Nu, in cazul altora a fost incompetent sau i-a inselat; in cazul meu, a furat.
11.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 11.4)
(mesaj trimis de ICCJ în data de 06.01.2014, 21:54)
In cazul acesta esti pe urmele lui Nastase: traffic de influenta (da,da, l-ai influentat/ademenit) la care adaug si favorizarea infractorului....
Nu ne-ai urat sa avem umor in 2014?.
12. fără titlu
(mesaj trimis de Confucius în data de 06.01.2014, 11:17)
Make confunda umorul cu horrorul.
Ce pastila ii recomandam?.
12.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 12)
(mesaj trimis de MAKE în data de 06.01.2014, 11:24)
Draga Confucius, confuzia confuziilor care iti guverneaza interventia te propulseaza in victoriosul acestui schimb de replici; devine imposibil sa te mai lamuresc.
13. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 06.01.2014, 11:23)
Am o rugaminte dle Make, o mica demonstratie/argumentare cu impactul meteoritului (cat un bloc) ne puteti face; ma gandesc ca le aveti si cu fizica, nu?.
13.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 13)
(mesaj trimis de MAKE în data de 06.01.2014, 11:26)
Nu.
14. fără titlu
(mesaj trimis de MA în data de 06.01.2014, 13:29)
M-a amuzat intotdeauna suficienta asta tehnocrat-stahanovista... Vaitati-va voi de apocalipsuri, noi intre timp facem bani, piata e-n ascensiune, eu urc ca Hillary, cu viscolu-n fata, ma zbintui ca Gagarin in imponderabilitate, imi biziiie neuronii de mi-au iesit cosuri pe fata... costume lucioase, gel in cap, camasi cu dungi si cravate cu model, Fratelli, silicoane in dormitor si bourbon in frigider...
N-am vazut nici un d-asta sa nu piarda tot pina la urma...
PS
Apocalipsa nu vine, a fost deja, da' lumea era pe alt canal, citea alte reviste, cumpara fp-uri, credea in imobiliare si ca in Romania s-a facut vreodata profit...
15. E totul OK pentru majoritate
(mesaj trimis de Radu în data de 06.01.2014, 13:51)
La multi (b)ani!
In primul rand statul nu fura. Niciodata. Nationalizeaza, secularizeaza, face bail-in etc, dar de furat nu are cum sa fure.
Biblia ne aburea cum ca Jeshua (cunoscut in Romania sub numele de Isus) ar fi spus (de parca ar fi umblat scribi dupa el si si-ar fi notat tot ce a spus) ca trebuie sa dam cezarului ce este al cezarului. Este oricum o prostie, fiindca daca statul a creat banii, iar ei sunt ai statului, valoarea lor conteaza doar, iar aceasta nu este a statului, ci a celui care este proprietarul banilor.
Totusi, afirmatia facuta in biblie este pana la urma adevarata si iata de ce:
Iata ce am gasit in Maestro DEX cautand cuvantul "proprietate":
PROPRIETÁTE, proprietăţi, s. f. 1. Stăpânire deplină asupra unui bun; (concr.) bun material stăpânit, mai ales pământ (agricol) sau imobil, în baza unui drept recunoscut...
Asadar retineti "in baza unui drept recunoscut". Recunoscut de catre cine? De o instanta absoluta, divina? Evident ca nu, ci recunoscut de catre stat in baza unor legi vremelnice, care se pot schimba la orice schimbare a puterii, iar aceste schimbari pot inclusiv sa modifice legile care garanteaza proprietatea.
(Cred ca inca va mai amintiti cu totii de perioada dictaturii rusesti via Ceausescu si Partidul Comunist, cunoscuta sub denumirea de perioada comunista, desi comunismul este un mod de organizare utopica care din fericire inca nu a fost aplicat niciodata in nici o tara).
Asadar proprietatea nu exista. Nu este un fenomen natural de care animalele (inclusiv omul) sa beneficieze, ci este de natura sociala, consfintit de catre state, imperii etc.
Iar statul este un termen abstract care desemneaza o structura organizatorica de putere care in mod teoretic reprezinta interesul tuturor cetatenilor, dar in practica niciodata nu a fost doar atat, ci intotdeauna a implicat in primul rand interesul celor implicati in administrarea statului respectiv.
Ei bine, acel stat poate sa spuna la un moment dat ca nu mai garanteaza dreptul mamicilor de a sta acasa 2 ani pentru a isi ingriji bebelushul, ci doar 1 an, sau ca crescatorii de porci trebuie sa plateasca asigurari medicale pentru fiecare porc crescut, sau ca nu se mai plateste impozit doar pentru casa, teren si masina, ci si pentru telefonul mobil. Sau poate sa spuna ca trebuie sa se plateasca impozit si pentru banii din depozitele bancare, nu doar pentru dobanzile obtinute, si la fel poate spune ca trebuie si sa se plateasca un impozit de 100% pentru absolut orice detinem noi in baza unui drept care era garantat de catre stat.
Sau exista vreo lege absoluta care spune ca statul poate aplica un impozit doar de maxim nu stiu cat la suta?
Daca ar exista o lege divina care sa spuna ca statul, indiferent ce s-ar intampla, nu are voie sa "fure" sub forma de impozit mai mult de x%, atunci daca acea limita ar fi depasita am putea spune ca statul fura. Insa nu exista o astfel de "lege" divina.
Asa ca statul a dat (drepturile), statul a luat (drepturile).
Deci discutia este doar daca este corect ca statul sa modifice legile existente, iar daca majoritatea considera ca nu este bine, poate vota sa nu fie de acord.
Dar atentie, "majoritatea" in stil american se aplica si in Europa in unele domenii, adica conteaza majoritatea puterii, nu majoritatea in functie de numarul de persoane.
Iar daca statul nu permite nici votarea macar, majoritatea poate considera decizia o decizie dictatoriala si se poate rascula.
Iar daca majoritatea nu se rascoala, inseamna ca este de acord, adica prefera ca statul sa le "fure" din bani decat sa isi riste pielea. Sau poate ca nu este deloc de acord, dar stiu ca nu reprezinta de fapt decat o majoritate numerica, nu si una in functie de putere, deci revolutia lor nu ar avea nici un efect, fiindca statul cu institutiile lui de convins lumea (biserica) si de infricosat lumea (armata, politie) este mult mai puternic.
Asadar nu facem nimic pentru a schimba ceva fiindca pentru a face asa ceva trebuie sa ne luptam cu statul, iar noi in special in Romania ne-am cam obisnuit sa asteptam ca statul sa rezolve toate problemele, iar din aceasta cauza nu ne stim organiza pentru a face o revolutie impotriva statului cu adevarat, fara ajutorul statelor straine.
16. fără titlu
(mesaj trimis de ela în data de 06.01.2014, 14:11)
Esti beat dinnou Make ?! Folosesti acest site la discretia ta personala , oare a catea oara ?
16.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 16)
(mesaj trimis de anonim în data de 06.01.2014, 16:10)
Gresesti; nu-i beat, este biet, bietul de el.
17. La Multi Ani, draga Bursa
(mesaj trimis de Virgil Bestea în data de 06.01.2014, 17:20)
si toate cele ce isi doresc membrii redactiei celui mai sofisticat ziar pe care mi-a fost dat sa-l cunosc. Ca de obicei Maestrul reuseste sa faca o simbioza a ceea ce se intampla in plan economic, cultural si politic.. Frumoasa de asemenea remarca de la 16 si magulitoare reactia de la 16.1 unde este "infierata" cu manie proletara faptul ca propriul proprietar isi permite sa faca comentarii in propria publicatia.Ba mai este facut si fiind sub influenta alcoolului. Inteleg ca unii anonimi ma luau in balon, dar sa "musti mana stapanului care te-a hranit.." totusi nu se face. Placandu-mi licorile datatoare de euforii mi-a atras atentia o anumita marca numita DEAN. Totusi , desi Maestrul este decanul presei romanesti, nu este tipul de reclama pe care sa-o poata reprezenta. Articolul domniei sale de astazi si pasiunea cu care scrie despre Romania, un fel de Boia Antagonic ma face sa-l consider un MAKER. Cati dintre dumnevoastra dragi cititori aveti alta parere despre persoana care a influentat extraordinar presa financiara din Romania...Astept cu nerabdare raspunsurile dumneavoastra :-)
17.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 17)
(mesaj trimis de anonim în data de 06.01.2014, 22:00)
MAKER sau MAHAR?
17.2. extraordinara intrebare (răspuns la opinia nr. 17.1)
(mesaj trimis de Virgil Bestea în data de 07.01.2014, 09:54)
iar valoarea acesteia ar fi 500 de milioane de Euro. Maestrul a reusit un raspuns epocal atunci cand l-am intrebat faptul daca IN ESENTA IDENTIC din punct de vedere logic are valoare booleana adevarata. Intrebarea ta, draga anonim este croita pe acelasi calapod. Daca luam profilul care este asemanator regelului Carol I si il combinam cu umorul britanic obtinem pe Maestru. Deci in germana scris corect ar fi MACHER, in engleza deja l-ai cunoscut.
17.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 17.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 08.01.2014, 11:29)
Maharule,
Ar fi trebuit sa sti de la inceput ca postezi intr-un ziar romanesc.
17.4. aboslut :-) (răspuns la opinia nr. 17.3)
(mesaj trimis de Virgil Bestea în data de 08.01.2014, 15:27)
avand cea mai mare recunoastere internationala dintre publicatiile mioritice trebuie totusi sa ramanem consecventi. Dumneavoastra ati scrie CNOU HAU in locul expresiei consacrate?
17.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 17.4)
(mesaj trimis de anonim în data de 11.01.2014, 10:21)
intre aboslut si expresia consacrata - absolut, cu care esti consecvent?
17.6. in esenta identic :-) (răspuns la opinia nr. 17.5)
(mesaj trimis de Virgil Bestea în data de 11.01.2014, 11:24)
as indrazni a spune, desi in cazul in care am sta la un pahar de vorba in jurul lui ABSOLUT VODKA, poate am gasi totusi si pareri divergente :-), nu numai convergente...
17.7. fără titlu (răspuns la opinia nr. 17.6)
(mesaj trimis de anonim în data de 11.01.2014, 14:05)
Vedeti, nu Make era beat ci Bestea!
VODKA, bat-o s-o bata.......
17.8. Absolut Maker (răspuns la opinia nr. 17.7)
(mesaj trimis de Virgil Bestea în data de 11.01.2014, 21:50)
draga Anonim,
o intrebare dificila: care esenta este mai convingatoare Absolut sau Maker. :-)
17.9. aboslut (răspuns la opinia nr. 17.8)
(mesaj trimis de anonim în data de 12.01.2014, 14:37)
aboslut; citesteti cu atentie titlulde la 17.4
17.10. nu dorim responsabilitate... (răspuns la opinia nr. 17.9)
(mesaj trimis de Virgil Bestea în data de 12.01.2014, 15:06)
prin urmare vom face o jonctiune pentru a crea cea mai mioritica si in iacelasi timp universala esenta.
ABSOLUT BEAST MAKER
veniti cu buletinul si o poza la domnul Make sa va facem membru cu drepturi depline. Va multumesc pentru contributia la initierea acestui brand de autenticitate.
17.11. Erata (răspuns la opinia nr. 17.10)
(mesaj trimis de anonim în data de 13.01.2014, 11:19)
Esti bestial!
N-ai sesizat diferenta intre ABOSLUT (scris de tine) si ROMANESCUL absolut?
Care va fi universalul si autenticul brand: ABOSLUT sau ABSOLUT?.
Daca n-am buletin, pot sa vin cu cartea de identitate?.
17.12. fenomenal, candidati la parlamentare! (răspuns la opinia nr. 17.11)
(mesaj trimis de Virgil Bestea în data de 13.01.2014, 23:32)
sa observati aceasta diferenta cand un ministru incurca data unei hotararari europene, un director financiar incurca notiuni de contabilitate si un altul din domeniul energiei face diferenta atunci cand investetste in functie de regiune, desi domeniul este acelasi, Sunteti un adevarat fin observator. Totusi ganditi-va ca ABOSLUT este si ABOS LUT , adica abonaemte pentru look up table,, adica publicatia BURSA este un astfel de ajutor informatic pentru a putea intelege lumea financiara mioritica si internationala. Doar un caz de ajutor de stat s-a bazat pe indicatii din presa :-) Totusi factorii decizionali inca nu au vrut sa inteleaga ca IN ESENTA IDENTIC este foarte pueril explicat.. Acum intelegeti ca ABSOLUT si ABOSLUT pot fi la fel ca si decizia de a judeca pe o perioada de 3 ani un ajutor de stat...
17.13. fără titlu (răspuns la opinia nr. 17.12)
(mesaj trimis de Membru cu drepturi aboslute în data de 14.01.2014, 09:44)
Aboslut!
18. apocalipsa cu gagici
(mesaj trimis de barbarossa în data de 14.01.2014, 04:58)
dl make, la ce calendare porcoase scoateti an de an nu va vad bine la viitoarea apocalipsa, fie ea doar a sistemului financiar
18.1. Fabula rasa (răspuns la opinia nr. 18)
(mesaj trimis de La Fontaine în data de 14.01.2014, 09:46)
Make este lupul moralist.
18.2. Fabula rasa (răspuns la opinia nr. 18)
(mesaj trimis de La Fontaine în data de 14.01.2014, 09:46)
Make este lupul moralist.
18.3. face parte din conceptul publicitar (răspuns la opinia nr. 18)
(mesaj trimis de Virgil Bestea în data de 14.01.2014, 09:55)
WAKES UP THE BEAST IN YOU-Trezeste fiara din tine. Dupa cum se vede a ai ajutat la marirea absorbtiei fondurilor europene.Crezi ca la asemenea calitate poti sa ai un pret de vanzare care ar fi o sfidare pentru calindarul acela italian. A intrat in discutie si cateva teme celebre din Plai cu Boi, insa maestrul mi-a spus ca trebuie sa fac mai multe abdomene, daca vrem sa avem succes. Totusi ideea de a accesa niste fonduri europene si continuarea ideei de succes a domnului Treichl pentru a trezi natia romana la lumnca si nu la intins mana(vezi reclarma Redbull- cine inseala primeste aripi :-) se pare in cele din urma a ficea mai eficiienta, tinanand cont ca insusi marele Barbarosa se implica in acest proiect de asumare a responsabilitatii. P.S. Gandeste si faptul ca un calendar Dunlop sau cum se cheama nu puteai sa-l scazi la impozit. Sau esti cumva de la miisterul de finante, suparaat ca au scazut impozitele...The Beast, to find us keep on the way to east :-)
18.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 18.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.01.2014, 12:15)
O rugaminte pentru domnul V. Bestea.
Am vazut saltul urias al actiunilor bancii ERSTE. Credeti ca este ceva real - o idee de success a domnului Treichl (care dupa cate stim a cam dat-o in bara cu achizitia BCR) sau este o manevra de genul "la munca nu la intins mana?.
Multumesc anticipat.
18.5. Revenire (răspuns la opinia nr. 18.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.01.2014, 12:19)
The Beast sau The Bestea?
18.6. prefer BCR versus ERSTE (răspuns la opinia nr. 18.4)
(mesaj trimis de Virgil Bestea în data de 14.01.2014, 20:51)
draga domnule Anonim,
o investitie o efectuezi dupa o temeinica analiza comportamentala vizuala. Daca ati fi luat la cunostiinta declaratiile domnului Treichl incepand din anul 2009 ati fi observat cat de valoroasa este participatia BCR, modul in care s-a decis nelistarea actiunilor firmei romanesti, cuvintele elogiase care preferau Romania in defavoarea Frantei si schimbarea de opinie fundamentala din luna decembrie 2011 cand , datorita imensei necesitati de a amortiza goodwillul printr-un impairment test a fost celebra remarca cu brutele din estul Europei care sunt invatate cu greutatile. Nu stiu care a fost impresia SIF-ruilor atunci cand au acceptat nelistarea participatiei lor , insa a arata in letopiseturile anului respectiv un castig de 60 milioane ca urmare a achizitionarii participatiilor nu poate primi din partea mea un vot de incredere care sa fie oglindirea unei filozofii suverane. Deci pentru a fi succint va recomand sa bumparati BCR.
18.7. virgin beast pentru orice confuzii (răspuns la opinia nr. 18.5)
(mesaj trimis de Virgil Bestea în data de 14.01.2014, 20:53)
draga Anonim, ar fi cea mai buna apelare. Doar pentru statistica, puteti sa-mi spuneti de ce acea grupare se numeste alcoolicii anonimi? Sunt in cautare de identitate, sau nu faceau parte din cvorum....
18.8. fără titlu (răspuns la opinia nr. 18.6)
(mesaj trimis de anonim în data de 16.01.2014, 13:28)
Multumesc pentru lamuriri.
Cum sa cumpar BCR daca-i in mainile acelor hrapareti?
18.9. fără titlu (răspuns la opinia nr. 18.6)
(mesaj trimis de anonim în data de 16.01.2014, 13:28)
Multumesc pentru lamuriri.
Cum sa cumpar BCR daca-i in mainile acelor hrapareti?
18.10. fără titlu (răspuns la opinia nr. 18.5)
(mesaj trimis de Dscalul în data de 20.01.2014, 11:39)
The Bestia.