Theodor Sandu va conduce începând cu 3 noiembrie departamentul de creaţie al agenţiei DDB Bucharest, înlocuindu-l pe Bradut Florescu. Cu o diplomă în arhitectură, la Institutul de Arhitectură din Bucureşti, acesta şi-a început activitatea ca Art Director la Brands & Bears, apoi a trecut prin GMP Advertising, pentru ca anul 2006 să îl găsească Senior Art Director la Leo Burnett. A lucrat pe conturi importante- Banca Românească, Bergenbier, Boom TV, Cosmote, Doncafe, Orange, UCPR- şi a adunat o mulţime de premii la Ad"Or, AdPrint, Effie, Golden Drum, Epica; este finalist la Cannes, cea mai recentă reuşită fiind un Gold la Golden Drum 2008.
Angelos Coursoumis, CEO al DDB Bucharest, declară: "DDB este renumită la nivel mondial pentru creativitatea ei; este vorba de acea forma de creativitate care dă relevanţă brandurilor, şi, în final, motivează consumatorii. Am convingerea că talentul lui Theodor a ajuns acum în acel mediu care îl va face să crească şi să strălucească. Atitudinea sa fresh şi simpatică se adaugă deja existenţei "pasiuni pentru creativitate" a echipei noastre. Theodor va conduce departamentul de creaţie şi ambiţiile noastre. Il întampinăm călduros în echipa DDB."
Fondată în 1996, agenţia DDB Bucharest oferă servicii de comunicare integrate, având un portofoliu vast de clienţi multinaţionali şi locali. Potrivit unui clasament realizat de revista Creativity în 2006, DDB Worldwide Communications Group este cea mai premiată reţea de agenţii de publicitate din lume şi a patra ca mărime. Desemnată de către Adweek şi Advertising Age de patru ori reţeaua anului, DDB şi-a adjudecat şi titlul de World"s Top Network în Europa în 2006 şi 2007 potrivit Gunn Report. Cu mai mult de 200 de birouri în peste 90 de ţări, grupul DDB este construit în jurul ideii potrivit căreia creativitatea este cea mai puternică forţă din business.