Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă (ANOFM) a lansat, recent, Proiectul strategic "Campanie de comunicare privind serviciile SPO oferite tinerilor şi angajatorilor", finanţat din Fondul Social European (FSE) în cadrul Programului Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 - 2013 (POS DRU), Axa 4 - "Modernizarea Serviciului Public de Ocupare". Proiectul se adresează angajatorilor şi tinerilor cu vârstă cuprinsă între 15 şi 25 ani, având ca obiectiv creşterea gradului de ocupare în rândul persoanelor aflate în căutarea unui loc de muncă, cu precădere în rândul tinerilor, dar şi creşterea accesului la informaţii, mai ales în rândul angajatorilor..
Proiectul este implementat în parteneriat cu trei companii naţionale (System&Networking Solutions SRL, Data Media SRL, Rusu&Bortun Consultanţă SRL), are o durată de 16 de luni şi un buget total de 10.016.900 lei.