Echipei Brand Communication din cadrul Leo Burnett România i s-au alăturat, din februarie, oameni noi. Aceştia vin din agenţii precum Graffiti/BBDO, Tempo Advertising, Saatchi&Saatchi, Grey, Young&Rubicam şi au o bogată experienţă în publicitate.
Ştefan Stroe, 25 de ani, este Strategic Planner la Leo Burnett România. Absolvent al Academiei de Ştiinţe Economice Bucureşti, Facultatea de Marketing, are o experienţă de peste 2 ani de planning media la Media Direction - Graffiti/BBDO şi un an de Client Service la Saatchi & Saatchi, lucrînd pînă în prezent pentru conturi precum "Elite" România şi "GlaxoSmithKline". Ştefan şi-a dat masteratul în publicitate (FJSC), vorbeşte fluent limbile engleză şi spaniolă, fiind şi co-editor al site-ului de publicitate şi marketing www.adworld.ro.
Oana Niculescu, 31 de ani, este Brand Communication Manager la Leo Burnett. Absolventă a Facultăţii de Sociologie, Oana şi-a început experienţa profesională într-un institut de cercetare, lucrînd apoi ca redactor în cadrul Departamentului Emisiuniilor Sociale din TVR. Experienţa Oanei în publicitate se leagă de nume precum Mercury (coordonator de pro-iecte BTL), D'Arcy, Grey şi Young&Rubicam, din portofoliul ei de clienţi făcînd parte: Danone, Procter&Gamble, Master Food, Voxtel.
Mariana Cojocaru, 36 de ani, este Audio/Video Manager la Leo Burnett. Mariana este absolventă a Facultăţii de Film - secţia Multimedia. A lucrat pînă în prezent în cadrul Studioului de Producţie Cinematografică Bucureşti, a fost cadru didactic auxiliar în cadrul UNATC şi producător la Naţional TV.
Clarisa Roşu, 26 de ani, este Brand Communication Manager la Leo Burnett. Absolventă a Facultăţii de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării, Universitatea Bucureşti, Clarisa are o experienţă de peste 5 ani în publicitate: a fost PR Assistant la Graffiti/BBDO şi Saatchi&- -Saatchi, iar din 2004 a lucrat ca Account Executive şi Account Manager la Tempo Advertising.
"Leo Burnett" România este deţinătoarea titlului de Agenţie a Anului şi prima agenţie românească finalistă la Cannes.