Magazinul online evoMAG estimează anul acesta o cifră de afaceri de peste 20 de milioane de euro, în creştere cu cel puţin 30% faţă de vânzările înregistrate în 2013, se arată într-un comunicat de presă.
"Am atins la finele anului trecut o cifră de afaceri de 15,5 milioane de euro, în creştere cu 35% faţă de nivelul vânzărilor din 2012. Ne-am depăşit astfel ţinta propusă şi suntem încrezători că vom reuşi acest lucru şi în 2014. Începutul de an este unul promiţător. Ne aşteptăm la un an foarte bun pentru comerţul online pentru că este, în continuare, un domeniu favorabil, iar clienţii conştientizează tot mai mult beneficiile de a face cumpărături online", a declarat Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.ro.
"Referitor la achiziţii, urmărim, spre exemplu, magazinele online care au cel puţin 3 ani de activitate şi care au o bază de clienţi stabilă. De asemenea, ar fi de preferat să aibă o cifră de afaceri de minimum 500.000 de euro pe an. Nu contează în ce domeniu activează", a precizat Mihai Pătraşcu.
Planurile evoMAG pentru 2014 presupun şi deschiderea mai multor puncte de prezenţă, vizate fiind oraşele mari din ţară. Primul astfel de magazin este programat să fie inaugurat până la jumătatea anului.
De asemenea, numărul angajaţilor va creşte anul acesta cu aproximativ 20% vizate fiind, în principal, departamentele care interacţionează direct cu clienţii, se mai arată în comunicat.