ING România a avut în 2015 un profit brut de 392 milioane lei, în creştere cu 22% faţă de aceaşi perioadă a anului precedent, au anunţat, miercuri, reprezentanţii băncii, citaţi de Agerpres.
Venitul total a crescut cu 22% la 1,022 miliarde lei în urma creşterii afacerii, a portofoliului de clienţi şi a volumului activităţii acestora, iar costurile totale au fost de 575 milioane lei, cu 9% mai mult decât în 2014 în principal datorită creşterii activităţii, investiţiilor în dezvoltarea infrastructurii IT, costurilor de reglementare şi noilor angajaţi.
La sfârşitul anului 2015, volumul creditelor pentru clienţi a depăşit 14,4 miliarde lei, cu 29% mai mare decât la finalul anului precedent. Media pieţei a fost crescut cu 3%, potrivit ING.
Banca deţine o cotă de piaţă în creditare de 6,3%, în creştere comparativ cu 4,8% la finalul lui 2014. Depozitele clienţilor au crescut cu 29% la peste 18,5 miliarde lei, astfel încât cota de piaţă în depozite a ajuns la 6,9% (6% în 2014).