Munch, aplicaţia care ajută la reducerea risipei alimentare, l-a numit pe Alexandru Ţurcanu în funcţia de Country Manager, marcând astfel decizia strategică de a extinde prezenţa locală pe piaţa din România, se arată într-un comunicat al Munch, remis redacţiei. Anterior, Alexandru Ţurcanu a ocupat funcţia de director de vânzări Munch România şi a coordonat echipa locală de vânzări, potrivit sursei. În trecut, Ţurcanu a ocupat poziţia de director strategic de vânzări al companiei Just Eat Takeaway.
În următoarea perioadă, Alexandru Ţurcanu va dezvolta prezenţa companiei la nivel naţional, cu o extindere a echipei şi în alte regiuni din ţară. Obiectivul Munch este ca până la finalul acestui an să ajungă la peste 500 de parteneri pe plan local - din Bucureşti şi alte oraşe mari din ţară, se mai arată în comunicat.
Aplicaţia pune la dispoziţia clienţilor produse din 117 locaţii de la 87 parteneri şi este disponibilă momentan în Bucureşti. Numărul de parteneri creşte săptămânal, iar în lunile următoare se va extinde şi în alte judeţe. Aplicaţia Munch a înregistrat în prima lună de la lansarea pe piaţa din România peste 5.000 de descărcări şi a salvat în jur de 380 kilograme de mâncare, conform datelor comunicatului.
Clienţii pot achiziţiona produse alimentare de la restaurantele şi magazinele lor preferate, la reduceri cuprinse între 50 - 70%. Mecanismul este simplu: utilizatorii rezervă produsele, le plătesc online, apoi le ridică personal de la locaţia selectată, transmite sursa.
Potrivit sursei, "Când pasiunea se îmbină cu o viziune îndrăzneaţă, obiectivele devin o realitate. Împreună, ne străduim să facem un pas mare în direcţia unei lumi în care fiecare aliment contează. Sunt onorat să preiau această nouă poziţie în echipa Munch şi să contribui la misiunea noastră de a reduce risipa alimentară şi de a face o schimbare pozitivă în comunităţile noastre", a declarat Alexandru Ţurcanu, Country Manager Munch România.