Compania de credite de consum Provident Financial România a înregistrat anul trecut o creştere cu 20% a numărului de clienţi, informează un comunicat de presă trimis redacţiei.
La sfârşitul anului trecut, Provident avea peste 249.000 de clienţi în România, în creştere de la 207.000 de clienţi, în decembrie 2010.
Russell Johnsen, directorul general al Provident Financial România, a precizat: "Rezultatele solide obţinute într-un an plin de provocări dovedesc încă o dată flexibilitatea şi eficienţa modelului nostru de afaceri şi modul responsabil în care înţelegem şi răspundem nevoilor clienţilor. Faptul că agenţii noştri vizitează săptămânal clienţii cu serviciu la domiciliu ne permite să înţelegem mai bine situaţia fiecărei gospodării în parte şi să reacţionăm imediat, fie oferind un nou împrumut - dacă există o nevoie şi clientul şi-l poate permite - fie reeşalonând ratele fără niciun cost suplimentar, atunci când un client nu poate plăti ratele la timp".