Raiffeisen Smart Market este o aplicaţie de loializare inovativă, bazată pe un ecosistem digital, ce îşi propune să aducă împreună clienţii digitali persoane fizice, cu partenerii şi comercianţii, persoane juridice, pentru a-şi împărtăşi unii altora experienţa, a mobiliza resurse şi a crea valoare pentru toţi, conform unui comunicat remis redacţiei.
"Ne dorim să ne loializam clienţii oferindu-le produse si servicii digitale personalizate, care să raspundă perfect nevoilor lor, dar şi recunoaşterea noastră, prin beneficii atractive, de la partenerii băncii. Practic, aplicaţia învaţă preferinţele utilizatorilor şi le oferă beneficii relevante, prin înţelegerea comportamentului de consum al acestora, cu ajutorul tehnologiei AI. Vom continua investiţiile în infrastructura digitală, astfel încât clienţii noştri să se bucure de experienţe unice de utilizare, în fiecare zi", a spus Vladimir Kalinov, vicepreşedinte Retail la Raiffeisen Bank.
Potrivit sursei citate, Raiffeisen Smart Market face parte din strategia de digitalizare şi inovare a băncii, completând portofoliul de produse şi soluţii digitale oferite clienţilor şi personalizate conform nevoilor lor. Este prima aplicaţie bancară din România care le oferă acestora în acelaşi timp: discount-uri sau premii de la branduri relevante din piaţa românească şi nu numai - cashback pentru plăţile cu cardul Raiffeisen, puncte de loialitate, oferte la produse bancare şi premii. Şi, nu în ultimul rând, campanii personalizate pentru nevoile lor, pe care aplicaţia le "învaţă" utilizând servicii de AI şi Advance Analytics.
Beneficiază de aplicaţia Raiffeisen Smart Market clienţii aplicaţiei de mobile banking pentru persoane fizice, Smart Mobile, ce deţin minimum un card Raiffeisen Bank. Aplicaţia este disponibilă, deocamdată, în App Store şi Play Store pentru dispozitive cu sistemul de operare în versiunea minimum 10 Android sau minimum 13 iOS. În plus, clienţii vor putea să îşi salveze în aplicaţie toate cardurile de loialitate cu ajutorul funcţiei "Carduri Virtuale" pentru a avea o experienţă de shopping completă şi stress-free.
Pentru companii şi antreprenori, Raiffeisen Smart Market înseamnă un nou canal digital de vânzare şi de promovare a produselor proprii, susţinut de soluţii de inteligenţă artificială. Astfel, vor putea să îşi comunice mai "smart" campaniile şi să fie mai aproape de nevoile clienţilor.
În acest ecosistem, Raiffeisen Bank va avea şi rol de comerciant, Smart Market fiind un nou canal digital de promovare şi vânzare a produselor şi serviciilor băncii, se mai arată în comunicat.