Producătorul american de cosmetice "Coty" Inc. a raportat un rezultat peste aşteptări pentru primul trimestru de după ce a devenit o companie publică, în principal datorită vânzărilor solide de parfumuri de brand.
Compania şi-a făcut debutul pe piaţă la data de 13 iunie, cu două săptămâni înainte de încheierea celui de-al patrulea trimestru fiscal, în care "Coty" a avut o pierdere netă de 62,3 milioane de dolari sau 16 cenţi/titlu, faţă de 357,3 milioane de dolari sau 95 de cenţi/acţiune în intervalul aprilie - iunie 2012. Câştigul ajustat pe acţiune a însumat 3 cenţi, în vreme ce analiştii anticipau un cent.
Vânzările companiei au sporit cu 3,9%, la 1,06 miliarde dolari, susţinute de un avans de 11% în Asia. Analiştii aşteptau o cifră a vânzărilor de 1,05 miliarde dolari.
Anul trecut, o proporţie de 53% din vânzările companiei, care au totalizat 4,61 miliarde dolari, a provenit din livrările de parfumuri de brand. Cea mai mare parte din operaţiunile "Coty" se derulează pe segmentul parfumurilor, chiar dacă, prin achiziţii, societatea s-a extins în domeniul produselor de îngrijire a pielii şi al celor pentru unghii.