YouGov a achiziţionat divizia Consumer Panel Services a GfK SE (CPS GfK), companie specializată în ceea ce priveşte datele referitoare la achiziţiile efectuate de gospodării, potrivit unui comunicat al companiei.
Această tranzacţie se bazează pe strategia de creştere pe termen lung a YouGov şi îi sporeşte prezenţa în domeniul FMCG.
Achiziţia reuneşte într-un singur loc noul standard în materie de date comportamentale şi referitoare la atitudine. Oferta combinată înseamnă că toţi clienţii YouGov şi CPS GfK vor putea înţelege fiecare etapă a călătoriei cumpărătorului - de la ce cumpără şi de unde cumpără până la motivul şi modul în care îşi fac cumpărăturile.
Această tranzacţie extinde oferta YouGov în sectorul european al bunurilor de larg consum şi al comerţului cu amănuntul. CPS GfK aduce paneluri din 16 ţări europene care furnizează date din peste 100.000 de gospodării şi 18 milioane de călătorii de cumpărături. YouGov va oferi celor 1.100 de clienţi ai CPS GfK accesul la o sursă de informaţii despre consumatori aflată în continuă creştere şi actualizată în permanenţă, precum şi la studii permanente de audienţă de la 26 de milioane de membri înregistraţi în panelurile CPS GfK de pe 55 de pieţe.
Investiţia YouGov într-un program de integrare atent planificat şi analizat va asigura o tranziţie fără probleme pentru clienţii şi colegii CPS GfK şi va permite ambelor companii să valorifice punctele forte ale fiecăreia dintre ele, încă din prima zi. Tranzacţia a fost evaluată la un preţ de achiziţie de 315 milioane de euro şi accelerează strategia pe termen lung a YouGov de a continua să investească în tehnologie, produse şi platforme, extinzându-şi în acelaşi timp panelurile şi finalizând achiziţii care îi sporesc capacităţile geografice şi de colectare de date.
Steve Hatch, CEO, YouGov:
"Acesta este un moment emoţionant, în care le urăm bun venit la YouGov celor de la CPS GfK şi echipei lor de experţi. Este un pas important în misiunea noastră de a le oferi oamenilor o voce şi de a ajuta organizaţiile de toate tipurile să ia decizii mai bune. Împreună, definim viitorul cercetării de piaţă.
"YouGov şi CPS GfK se bazează pe punctele forte ale fiecăreia şi se completează reciproc, iar această achiziţie rezolvă o provocare semnificativă din domeniu. Prin reunirea celor 60 de ani de experienţă a CPS GfK în furnizarea de date comportamentale de cea mai bună calitate şi a datelor referitoare la atitudine ale YouGov, lider de piaţă, într-un singur loc, clienţii noştri pot înţelege pe deplin ce gândeşte, ce doreşte şi ce cumpără lumea.
"Împreună vom investi şi ne vom dezvolta capacităţile comune, ceea ce ne va permite să realizăm viziunea noastră de a deveni principalul furnizor de date despre cumpărători, marketing şi opinii. Cu soluţii de date conectate, informaţii de specialitate şi analize de piaţă de calitate superioară, această combinaţie de neegalat înseamnă că vom crea pentru clienţii şi partenerii noştri mai multă valoare ca niciodată."
Stefan Heremans, Preşedinte, CPS GfK: "Achiziţia CPS GfK de către YouGov este un moment de schimbare pentru CPS GfK, pentru clienţii noştri şi pentru sectoarele de FMCG/Retail din toată Europa. Împreună, CPS GfK şi YouGov le vor permite clienţilor să înţeleagă fiecare etapă a călătoriei cumpărătorului - de la ce cumpără şi de unde cumpără şi până la motivul şi modul în care îşi fac cumpărăturile - prin publicitate, localizare şi media. Timp de peste 60 de ani, CPS GfK a oferit clienţilor informaţii despre ceea ce cumpără clienţii şi de ce cumpără. Acum, când devenim parte a familiei YouGov, clienţii noştri se pot aştepta la aceeaşi calitate a datelor de care au beneficiat dintotdeauna. Dar suntem încântaţi de faptul că vom aprofunda şi mai mult relaţiile dintre ei şi noi prin intermediul datelor excepţionale ale YouGov privind opiniile, motivaţiile, dorinţele şi obiceiurile media ale consumatorilor. CPS GfK şi YouGov au multe în comun - inclusiv panelurile noastre de calitate superioară, în cadrul cărora milioane de oameni ne împărtăşesc datele lor în fiecare oră a fiecărei zile, precum şi datele noastre de elită din domeniu, care le oferă clienţilor certitudine. Aşteptăm cu nerăbdare să investim în platformele, produsele şi paneliştii noştri pentru a le oferi clienţilor noştri cea mai cuprinzătoare perspectivă asupra călătoriei consumatorului din întreaga regiune. Suntem entuziasmaţi de acest nou capitol din lunga noastră istorie, care creează mai multă valoare pentru oameni şi pentru companiile din întreaga lume."