Gusturile publicului se schimbă. Bătălia dintre posturile TV clasice şi internet pare să fie pierdută de primele. O dovadă o reprezintă şi audienţele de la recent încheiatele Jocuri Olimpice (cele mai mici din epoca televizării competiţiei). Postul american de televiziune NBC a anunţat că Jocurile Olimpice de la Tokyo au fost "cele mai urmărite din istorie pe internet", în ciuda audienţelor în scădere la TV în raport cu Jocurile precedente. Jocurile au atras pe NBC o audienţă medie de 15,1 milioane telespectatori, dar au fost preferate pe internet, cu aproximativ şase miliarde de minute de streaming şi 2,9 miliarde de impresii pe conturile de Facebook, Twitter şi Instagram ale reţelei NBC. NBC a produs în total aproape 120 de miliarde de minute de conţinuturi de la Jocurile Olimpice, care au fost difuzate pe toate platformele (radio, televiziune, cablu, digital), inclusiv pe noua sa platformă de streaming Peacock, creată în urmă cu doi ani. Totodată, 150 milioane de americani au urmărit ceremonia de închidere pe NBC, conform postului. Conform lui Tom Jones, un cronicar al Institutului Poynter, specializat în media, circa 10 milioane de telespectatori au fost mai puţini decât la Rio, din cauza decalajului orar (o jumătate de zi), a Covid-19 şi a absenţei spectatorilor din majoritatea site-urilor olimpice. Totuşi, conform site-ului internet Sports Media Watch, audienţele pentru a doua săptămână au fost cu 42 la sută mai mici decât în aceeaşi săptămână la Rio în 2016, ceea ce ar face din Tokyo Jocurile cele mai puţin urmărite din istorie. Nici în Europa lucrurile nu au stat cu mult mai bine, cauzele fiind în linii mari aceleaşi.