Selecţionata de fotbal a Braziliei va interacţiona direct cu suporterii în timpul Cupei Mondiale din Qatar prin intermediul Whatsapp şi Instagram, conform unui acord anunţat de Confederaţia braziliană de fotbal (CBF).

Acordul este între CBF şi Meta, compania care deţine aplicaţiile WhatsApp, Instagram şi Facebook, şi care s-a alăturat miercuri companiilor care au drepturi de ''suporteri oficiali'' ai echipei braziliene în timpul Cupei Mondiale.

''Asocierea fără precedent oferă fanilor sportului şi ai echipei braziliene un nou mod de a interacţiona cu echipa şi cu mascota Canarinho prin WhatsApp şi de a primi conţinut exclusiv pe contul de Instagram al CBF'', se arată într-un comunicat al forului brazilian.

Printr-un contact exclusiv Whatsapp, la care se poate conecta oricine, fanii vor putea urmări antrenamentele şi activităţile zilnice ale jucătorilor echipei înainte şi în timpul Cupei Mondiale, precum şi să acceseze mesajele pe care le trimit fanilor lor prin această reţea de socializare.

Prin contul oficial Whatsapp al lui Canarinho, numele canarului care este mascota echipei braziliene, fanii vor primi clipuri exclusive de la CBF cu imagini din culisele echipei, antrenamente şi competiţie, precum şi fotografii.

Interacţiunea va fi posibilă datorită faptului că acest cont al lui Canarinho este echipat cu un robot care permite să identifice cerinţele fanilor şi să răspundă fiecăruia în mod specific.