Sony lansează în România televizoarele oficiale ale Campionatului Mondial de Fotbal FIFA 2014 cu funcţii speciale pentru pasionaţii de fotbal şi competiţii sportive, potrivit unui comunicat al companiei.

Sony extinde astfel seria de televizoare 4K cu noi modele cu diagonale începând cu 49 de inci şi până la modelul de top de 85 de inci. De asemenea, gama Full HD a fost extinsă cu modele cu diagonale de la 32 la 65 de inci. În total, gama de televizoare BRAVIA 2014 numără 27 de modele, cu 30% mai mult decât portofoliul de anul trecut.

"Noile televizoare BRAVIA 4K, dar şi noile televizoare Full HD înglobează cele mai noi tehnologii din cele trei industrii (cinematografie, televiziune şi industria muzicală - n.r.) pentru a aduce atmosfera Campionatului Mondial de Fotbal în casele utilizatorilor", declară Lucian Rădulescu, Country Head Sony Romania, Bulgaria şi Republica Moldova.

Noile televizoare dispun de modul "Live Football" care te transpune chiar în mijlocului terenului de joc, optimizând imaginea şi sunetul pentru o experienţă autentică de stadion, în care poţi vedea nuanţele distincte de verde ale gazonului, schemele de joc şi poţi auzi aproape real vuietul mulţimii. Noua interfaţă integrează şi cele mai noi ştiri FIFA despre Campionatul Mondial de Fotbal.

Totodată, funcţia Social Viewing oferă o experienţă interactivă, oferind acces live la mesajele prietenilor postate pe Twitter despre meciul sau competiţia sportivă urmărită; cu ajutorul camerei şi al microfonului încorporate poţi purta conversaţii prin Skype în timp ce te uiţi la televizor, astfel încât poţi comenta live cu prietenii cele mai importante faze de meci. Tehnologia unică de la Sony care anulează ecoul menţine conversaţia clară pentru toată lumea, în timp ce transmisia continuă fără întreruperi.