UEFA se aşteaptă ca Euro 2016 să îi aducă venituri de două miliarde de euro, în creştere cu peste 40% faţă de cele 1,4 miliarde de euro generate de precedentul campionat european găzduit de Polonia şi Ucraina.

Anunţul a fost făcut pentru Bloomberg, citat de Agerpres, de directorul de marketing de la UEFA, Guy-Laurent Epstein, care se aşteaptă ca drepturile de televizare să genereze 1,05 miliarde de euro, în creştere cu 25% comparativ cu ediţia din 2012. Sponsorizările au crescut cu 40%, până la 450 de milioane de euro, iar vânzările de bilete vor aduce restul de bani. Din punct de vedere economic, campionatul european depăşeşte cu mult alte campionate regionale. De exemplu, drepturile de televizare pentru ediţia din acest an a Copa America Centenario au fost adjudecate pentru 112,5 milioane de dolari. Audienţa ar urma să crească faţă de ediţiile precedente, până la 300 de milioane de spectatori la finala din 10 iulie de pe Stade de France. De asemenea sunt şanse mari ca toate cele 2,5 milioane de bilete disponibile la vânzare pentru ediţia din acest an, cu un milion mai multe decât în 2012, să fie vândute.