eMAG lansează Fashion Shop, un nou shop-in shop cu o ofertă ce depăşeşte un milion de produse. Odată cu noul shop-in-shop se lansează pe eMAG şi brandul Trendyol, care se alătură seriei de parteneriate strategice pe care eMAG le dezvoltă. Musette, epantofi.ro sau Modivo vor completa oferta noului shop, alături de alte branduri consacrate precum Nike, Puma sau adidas, conform unui comunicat de presă remis Redacţiei.
"Ne propunem să le oferim clienţilor o experienţă de cumpărare cât mai bună, astfel că am adus toate produsele de fashion şi accesorii într-o singură zonă, în care navigarea este facilă şi intuitivă. Dincolo de aceasta, mai mult de jumătate dintre produsele din Fashion Shop beneficiază de livrare şi retur gratuit la 60 de zile cu Genius. Dorim ca noul Fashion Shop să fie destinaţia ideală pentru cei care vor să aducă un suflu nou în garderobă", a declarat Simona Şahîn, Demand Director eMAG România, Bulgaria şi Ungaria.
Încălţămintea, echipamentul sportiv şi accesoriile, în topul comenzilor de fashion pe eMAG
În topul celor mai cumpărate articole pentru copii, în prima jumătate a acestui an, au fost încălţămintea, echipamentele sportive şi tricourile. În ce-i priveşte pe adulţi, cele mai comandate articole au fost pantofii sport, sandalele pentru femei, urmate de accesorii precum genţile. În topul preferinţelor clienţilor s-au mai numărat bijuteriile şi ceasurile, în special cele bărbăteşti, precum şi curele.
Una din zece comenzi este plătită cu eMAG MyWallet
În primele şase luni ale anului 2024, clienţii eMAG au plătit, în medie, 202 lei pentru o comandă de produse fashion. Una din zece comenzi a fost achitată prin eMAG MyWallet, soluţia care oferă mai multă flexibilitate şi permite plata în 30 de zile, în patru sau 12 rate.