În principalele mall-uri din ţara noastră vor fi amenajate zone speciale, unde cei care doresc să îşi împacheteze darurile de Crăciun sunt invitaţi să utilizeze hârtia specială Milka şi să le decoreze cu elemente jucăuşe de sezon. Potrivit unui comunicat de presă, Milka a pregătit o surpriză şi pe patinoarul din Parcul Cişmigiu.
Comunicatul citat menţionează: "Prin îndemnul campaniei «Împachetează fiecare zi în tandreţe, Crăciunul acesta», Milka îşi propune să transforme decembrie în luna tandreţii".
Lavinia Ghinescu, Brand Manager Pralines, Seasonals & Countlines, South Central Europe Mondelez, a declarat: "Milka îşi doreşte şi anul acesta de Crăciun să inspire toţi iubitorii de ciocolată să îşi exprime tandreţea şi să se bucure de magia sărbătorilor, în fiecare zi din luna decembrie. Spiritul Crăciunului ne învăluie încă din primele zile ale lunii, şi cu toţii putem aduce mai multă tandreţe în viaţa noastră şi a celor apropiaţi, prin gesturi mici şi cât mai multe clipe de bucurie şi magie trăite alături de familie şi prieteni".
Tradiţia Calendarului de Crăciun Milka cu bomboane de ciocolată pentru fiecare zi a lunii decembrie continuă şi în acest an, în oferta din acest an, pe lângă produsele tradiţionale - figurine Moş Crăciun, omul de zăpadă, bomboane asortate de ciocolată, în magazine se regăsesc mix-uri de produse Milka însoţite de jucării de pluş, reprezentând personaje din lumea Milka: Văcuţa Lila, Om de zăpadă şi Ren, mixul de produse Milka într-o şoseţică pufoasă de pluş; Omul de zăpadă umplut cu mousse de ciocolată din Alpi; Steaua umplută cu cremă fină de ciocolată; Globul de Crăciun plin cu napolitane cu cremă de lapte.
Pe lângă produsele destinate acestei perioade speciale, Milka a pregătit două pachete cadou, cuprinzând, pe lângă cele mai îndrăgite produse, câte o cutie metalică, una în formă de şosetă, iar alta în formă de stea.
Ciocolata Milka este comercializată în peste 40 de ţări, la fiecare oră fiind vândute mai mult de 150.000 de produse Milka, la nivel global. Ciocolata Milka a fost creată în 1901, iar în 1972 văcuţa mov, Lila, a devenit unul dintre simbolurile de marcă cele mai iubite şi celebre din lume.