Compania germană "Adidas" AG, al doilea producător mondial de echipament sportiv, anunţă profit pentru ultimul trimestru din 2006, datorită economiilor pe care le-a realizat în urma achiziţiei, în 2005, a rivalului "Reebok International". Profitul net al companiei a fost de 13 milioane de euro (17 milioane de dolari), comparativ cu pierderea de 4 milioane de euro din ultimul trimestru al lui 2005. Analiştii anticipau mai mult: 18 milioane de euro.
Vânzările "Adidas" au sporit cu 48% în ultimul trimestru din 2006, la 2,25 miliarde de euro. Dacă nu este luată în calcul şi marca Reebok, vânzările companiei au crescut cu 4,8%, la 1,59 miliarde de euro.
Pe întregul an 2006, profitul net al companiei a crescut cu 26%, la 483 milioane de euro, iar vânzările - cu 52%, la 10,1 miliarde de euro. Dacă nu este luată în calcul marca Reebok, vânzările "Adidas" au sporit cu 14% anul trecut, la 7,55 miliarde de euro. Compania va plăti un dividend de 42 de cenţi/acţiune pentru anul 2006.