easySales a reunit sute de experţi din industria comerţului electronic şi a prezentat primul său raport complet al pieţei de comerţ electronic în 18 septembrie, la a cincea ediţie a eCommerce Talks by easySales.
Cea de-a cincea ediţie a evenimentului a reunit echipe executive ale unor jucatorii importanti din eCommerce din România, Ungaria şi Bulgaria, care au prezentat cele mai bune practici pentru strategiile de succes în eCommerce.
"Prin evenimentele noastre eCommerce Talks by easySales, aducem la un loc fiecare componentă a industriei: retailer-i online, marketplace-uri, curieri, platforme de eCommerce, soluţtii de facturare şi ERP-uri, fulfillment, în zile de discuţii libere şi networking care deja au născut câteva idei care şi acum sunt prezente cu succes pe piaţă. Anul acesta mergem mai departe şi abordăm "elefantul din cameră": întrebăm românii, cu subiect şi predicat, ce cumpără, când, de unde, ce fonduri alocă, în ce au şi - important - în ce nu au încredere, când vine vorba despre eCommerce-ul românesc. Iar ca imaginea să fie completă, 360°, cum ne place să spunem în industrie, punem rezultatele studiului nostru lucrat pe un eşantion reprezentativ naţional, în faţa jucătorilor din domeniu, pentru reacţii: sunt aşteptările românilor realiste? Este piaţa pregătită pentru nivelul de exigenţă - când vine vorba de livrare - şi de relaxare - când vine vorba de retur - dorit de public?", spune Ciprian Cazacu, CEO şi co-fondator easySales.
Varianta integrală a raportului "Radiografia eCommerce în România" poate fi descărcată de aici.
eCommerce Talks by easySales este susţinut de partenerii: eMag Marketplace, the Marketer, Kaufland Global Marketplace, Innoship, Aqurate, Infinity.ro, MerchantPro, Prim.io, Planograma, LaJumate, Fan Courier, Skroutz, OLX, Simplify by KLG, DPD, DHL, tbi bank, Compari!, AltExpress, Daktela, Call2all, Consulting Hungary, Doctor SEO, Pactic, Altex, Decathlon, Packeta, Colete Online, Pluriva, Alcalia, Nestea, Julius Meinl, Born Winner, Beciul Domnesc, Cubano, Lazy Duck, Japanos, Rountrip, Pepsi, Lay's, Scenta, Quasar.
easySales este o platformă B2B şi un start-up în creştere rapidă, lansat în aprilie 2019. Platforma a devenit populară prin serviciile cloud care conectează jucătorii din comerţul electronic cu toate sistemele externe, în doar câteva minute. Beneficiile principale sunt: gestionarea centralizată a comenzilor din multiple canale, listarea rapidă a produselor pe multiple canale de vânzare, sincronizarea stocurilor în timp real, analiza dinamică a preţurilor şi a vânzărilor, traducere automată.