Administratorii de bloc din România au găsit un ajutor de nădejde în Homefile, aplicaţia utilizată deja în peste 30 de oraşe de mai bine de 130.000 de apartamente şi 3.000 de asociaţii de proprietari. Rolul său este de a simplifica activitatea administratorilor, dar şi de a-i ajuta pe locatari să ţină evidenţa încasărilor. Întregul proces se realizează digital folosind un laptop, o tabletă sau un telefon.
Tranziţia de la metoda clasică de emitere a facturilor la aplicaţie se face gradual, astfel că indiferent de vârstă sau experienţă gestionarea apartamentelor se realizează simplu şi rapid, procesul fiind sprijinit de consultanţli Homefile. Totodată, aplicaţia poate fi testată timp de o lună în mod gratuit astfel încât administratorul să decidă dacă este utilă sau nu asociaţiei de proprietari.
Homefile face parte dintr-un grup internaţional de companii care propune soluţii software asociaţiilor de proprietari, ceea ce oferă siguranţă datelor furnizate, împreună cu garanţia dezvoltării companiei. Astfel, datele fiecărui administrator şi locatar sunt salvate în propriile servere. În plus, experienţa internaţională şi serviciile suplimentare oferite îi vor ţine la curent pe administratori şi locatari cu toate actualizările importante din domeniu.
Vizualizează situaţia la zi a încasărilor direct din telefon
Atât administratorii, cât şi locatarii au parte de avantaje multiple la utilizarea aplicaţiei Homefile. Administratorii au la dispoziţie toate informaţiile legate de apartamente şi pot vizualiza situaţia la zi a încasărilor direct din laptop, telefon sau tabletă. Totodată, încasarea banilor se poate realiza foarte uşor, din telefonul mobil sau de pe laptop, apăsând un singur buton.
Imprimă pe loc chitanţa, iar încasarea se înregistrează automat în sistem
De asemenea, în cadrul abonamentului complet administratorii beneficiază de o imprimantă mobilă, cu hârtie termică, pentru emiterea chitanţelor. Imprimanta va emite chitanţa care va fi înregistrată automat în registre şi scăzută din restanţe, fiind eliminate eternele suspiciuni de evidenţă şi calculare, în timp ce cheltuielile vor fi explicate extrem de simplu în cont. În plus, chitanţele rămân înregistrate în server-ul aplicaţiei, iar locatarul poate urmări când s-a realizat încasarea în aplicaţie.
Situaţia apartamentului la zi, cu un singur click în aplicaţie
Locatarii, în schimb, au posibilitatea să efectueze plăţile direct de pe telefon, să vizualizeze situaţia la zi a apartamentului cu un singur click (fără a adresa întrebări suplimentare administratorului), dar şi să urmărească informaţii despre apartament folosind codul de pe chitanţă sau codul furnizat de administrator, în timp ce datele pot fi accesate atât de proprietari, cât şi de chiriaşi. Totodată, proprietarul are posibilitatea să urmărească situaţia plăţilor şi este notificat atunci când chiriaşul nu achită cheltuielile.
Peste 17.000 de locatari au ales să plătească cu cardul în aplicaţia Homefile. Această metodă de plată este mai avantajoasă fiindcă tranzacţia va fi operată automat în documentele contabile ale asociaţiei de proprietari, iar debitul este scăzut imediat. Homefile mai dispune şi de o o funcţie specială care îi aminteşte locatarului printr-un email să achite factura curentă, evitând plăţile restante.
Liste de cheltuieli configurabile, simplu de ajustat de administratori
Nu în ultimul rând, tranziţia la întocmirea listelor de cheltuieli în Homefile se face într-un mod simplificat. Listele de cheltuieli sunt configurabile şi pot avea aceleaşi coloane cu cele vechi, astfel locatarilor le va fi foarte uşor să se acomodeze cu aplicaţia şi noul mod de lucru.
Homefile pune la dispoziţia asociaţiilor de proprietari trei tipuri de abonamente: Pachetul Gratuit, Pachetul Complet şi Pachetul Complet Business, în funcţie de numărul de apartamente gestionate şi nevoile asociaţiei.
Află mai multe detalii despre aplicaţie de la un consultant Homefile la numărul 0722.657.332 sau completând formularul de contact pe homefile.ro/contact.