Agenţia online de turism Vola.ro a înregistrat în 2011 o cifră de afaceri de 15,5 milioane de euro, în creştere de aproape trei ori comparativ cu anul 2010, când vânzările au fost de 5,4 milioane de euro, a anunţat luni compania, care explică evoluţia bună prin migrarea turiştilor către online.
Luna iunie a anului 2011 a înregistrat vârful de business, cu o cifră de afaceri record de 6,9 milioane lei, în creştere cu 230% comparativ cu perioada asemănătoare a anului anterior.
Dezvoltarea firmei a avut la bază şi creşterea numărului de angajaţi, de la 17 în decembrie 2010 la 50 de persoane în prezent.
"Un factor determinant pentru crşterea afacerilor este migrarea generală către online, implicit şi a industriei în care activăm, plasându-ne într-o poziţie favorabilă pentru dezvoltare viitoare", a spus, într-un comunicat, Daniel Truică, Managing Partner Vola.ro.
Deşi business-ul este online, o mare parte dintre tranzacţii se finalizează şi telefonic, astfel încât pe parcursul anului trecut, call-centerul Vola.ro a înregistrat aproape 200.000 de apeluri primite.
În ceea ce priveşte biletele de avion, românii au zburat cel mai mult în Europa către Madrid, Barcelona, Londra, Roma şi Paris. În afara graniţelor continentului românii au preferat New York, Dubai, Tel Aviv, Bangkok şi Toronto. Cele mai populare destinaţii alese anul trecut au fost Praga, Viena, Budapesta, Roma şi Paris pentru weekenduri prelungite, în vreme ce Bulgaria, Grecia, Turcia, Spania şi Cipru au reprezentat opţiunile predilecte ca destinaţii de plajă.