Alpha Bank România anunţă o nouă funcţionalitate adaugată asistentului virtual Dana, cu beneficii directe pentru clienţii persoane fizice, se arată într-un comunicat al băncii, remis redacţiei. După serviciile de voce, vor fi oferite de acum servicii automatizate de asistenţă clienţi şi prin intermediul webchat-ului, permiţându-le astfel clienţilor să interacţioneze cu banca rapid pentru a efectua anumite solicitări de tip self-service, informează sursa.
Prin dezvoltarea asistentului virtual Dana, cu servicii automate disponibile 24/7, atât la telefon, cât şi în chat-ul de pe website-ul băncii (www.alphabank.ro), Alpha Bank continuă să îşi consolideze angajamentul faţă de inovare şi îmbunătăţirea experienţei clienţilor săi. Dana va continua să ofere acces rapid la informaţii personalizate, fără implicarea operatorului uman, fiind disponibilă pentru clienţii persoane fizice care doresc să efectueze operaţiuni simple şi comune, precum interogări de sold, aflarea contului IBAN, gestionarea dispozitivelor de securitate sau obţinerea informaţiilor despre produsele şi serviciile bancare deţinute, se mai arată în comunicat.
Conform datelor băncii, "Planul de dezvoltare pentru zona de asistenţă digitală implică adăugarea mai multor servicii care să permită accesul direct al clienţilor la informaţiile dorite, fără timp de aşteptare pentru a fi preluat de către un operator uman. Astăzi suntem în măsură să oferim pentru clienţii nostri, o nouă modalitate de interacţiune cu banca. După cele peste 200.000 de apeluri gestionate de la lansare, asistentul virtual Dana va putea acum prelucra şi mai multe solicitări de suport prin intermediul webchat-ului. Un pas firesc care reflectă dorinţa noastră de a oferi servicii bancare moderne, eficiente şi adaptate nevoilor actuale ale clienţilor noştri. În acelaşi timp, vom continua să oferim servicii de suport asistate de operator, mai ales în situaţiile în care interacţiunea umană creează valoare adăugată (consiliere, nevoi personalizate, situaţii complexe, etc)", a declarat Eliza Erhan, Şef Serviciu Contact Center, Direcţia Digital Banking şi Canale Alternative.
Dana este disponibilă pentru interacţiuni online pe platforma webchat a băncii şi va fi accesibilă clienţilor persoane fizice care deţin un cont bancar la Alpha Bank. În plus, Alpha Bank îşi propune să extindă funcţionalităţile asistentului virtual în viitor, pentru a acoperi şi alte nevoi şi cerinţe ale clienţilor săi, informează sursa citată.
Noul serviciu oferit de Alpha Bank Romania poate fi accesat direct de pe website-ul băncii, în secţiunea Asistenţă: https://www.alphabank.ro/asistenta/, transmit reprezentanţii Alpha Bank.