Agile Networks Technologies, furnizor de soluţii IT pentru digitalizarea proceselor de vânzări, cu experienţă în regiunea DACH (Germania, Austria, Elveţia) şi România, alături de Salesforce, afacere cu soluţii software CRM (Customer Relationship Management), au încheiat un parteneriat pentru digitalizare cu ALRO, producător de aluminiu integraţi pe verticală din Europa, după capacitatea de producţie, conform unui comunicat de presă remis Redacţiei.
Potrivit sursei citate, ccordul vizează implementarea unei soluţii Salesforce personalizate pentru digitalizarea proceselor de vânzări ale ALRO şi managementul de clienţi potenţiali, cu scopul de a îmbunătăţi performanţele echipelor de vânzări.
"În ultimii 20 de ani, ALRO a investit semnificativ în tehnologie de ultimă generaţie, datorită căreia am extins gama de produse şi am reuşit să intrăm pe pieţe noi, sofisticate, cu produse şi servicii cu valoare adăugată mare şi foarte mare. Acest parteneriat, venit ca o continuare firească a strategiei noastre de dezvoltare, ne sprijină în demersul nostru de a oferi soluţii personalizate şi de a ne extinde baza de clienţi", a declarat Marian Năstase, Preşedintele Consiliului de Administraţie al ALRO.
Parteneriatul valorifică experienţa acumulată de Agile Networks Technologies în implementarea soluţiilor CRM Salesforce pentru companii din Germania şi din România. Agile Networks Technologies a asistat clienţi din industrii precum producţie, bunuri de larg consum, ONG-uri, educaţie să îşi eficientizeze procesele de vânzare şi să îşi dezvolte afacerile.
În 2023, Agile Networks Technologies a înregistrat o creştere de peste 100%, raportat la 2022, a cererii de software CRM în România, firmele locale fiind din ce în ce mai deschise către soluţiile oferite de Salesforce şi către cele mai bune practici pe care acestea le propun. Pentru 2024, compania estimează proiecte de digitalizare în valoare de peste 500.000 euro în România.
"Suntem entuziasmaţi să pornim această colaborare cu ALRO şi ne bucurăm să continuăm pe direcţia consacrată, aceea de a ne ajuta clienţii în iniţiativele lor de transformare digitală, în special pe zona de vânzări şi eCommerce, prin consultanţă, livrare de soluţii Salesforce personalizate şi integrate. Prin această colaborare, ne propunem să aducem un plus de eficienţă şi inovaţie în procesul de vânzări al ALRO folosind Salesforce Sales Cloud şi să contribuim la creşterea performanţelor companiei. Mulţumim Salesforce România pentru susţinere şi ne dorim să continuăm colaborarea noastră în anii ce vor urma", a declarat Octav Prihoi, Head of Salesforce Department la Agile Networks Technologies.
Un sondaj realizat în 2022, în rândul a peste 3.500 de companii utilizatoare ale platformei Salesforce, arată că acestea au raportat o reducere de 25% a costurilor pentru atragerea de clienţi, o creştere de 26% a productivităţii angajaţilor şi de 29% a performanţelor de vânzări.
"Suntem încântaţi să fim alături de ALRO în acest proces, din ce în ce mai complex, de digitalizare. Cu ajutorul soluţiei Sales Cloud, ALRO va putea oferi o comunicare personalizată şi va creşte eficienţa proceselor de vânzări. Suntem capabili să ajutăm compania să consolideze loialitatea şi încrederea clienţilor" a adaugat Camelia Olaru, Account Executive Salesforce.
Soluţiile CRM reprezintă piaţa de software cu cea mai rapidă creştere la nivel global. Piaţa globală de CRM a fost evaluată la 71,06 miliarde USD în 2023 şi se estimează că va ajunge la 157,53 miliarde USD până în 2030, cu o rată de creştere anuală de 12%.