Femeile achiziţionează din ce în ce mai des gadgeturi precum brăţări fitness sau smartwatches şi alocă pentru acest tip de produse un buget cu 20% mai mare decât bărbaţii, arată o analiză a companiei QuickMobile.
"Tendinţele în modă şi accesorii continuă să determine comportamentul de achiziţie al femeilor în mediul online, iar noutăţile în materie de tehnologie nu fac altceva decât să le stârnească interesul pentru îmbinarea perfectă a ţinutelor cu cele mai noi gadgeturi", mai arată sursa citată.
Potrivit QuickMobile, femeile sunt dispuse să aloce între 500-1.000 lei pentru produse care să le îmbunătăţească stilul de viaţă.
"În topul comenzilor efectuate de către femei, cu o pondere de aproximativ 35%, se află telefoanele mobile şi tabletele, acestea fiind urmate de brăţările fitness (25%) şi ceasurile inteligente (15%)", a declarat Tudor Ţiboc, director general QuickMobile.
Potrivit analizelor companiei, media de vârstă a femeilor care preferă cumpărăturile online se situează între 25-34 ani, iar în ceea ce priveşte bugetele alocate, aproximativ 24% dintre acestea cheltuiesc între 500-1.000 lei pentru o singură sesiune de cumpărături, în timp ce doar 7% dintre românce sunt dispuse să depăşească pragul de 2.500 lei.