Valoarea investiţiilor în publicitatea online a fost cu 30% mai mare în 2011, faţă de anul anterior, urcând până la 34 milioane euro, conform studiului Media Fact Book.
Display advertising scade ca pondere în totalul investiţiilor media, de la 62% în 2011, până la 55% în acest an, în timp ce Performance media (Google, Facebook, Yahoo) va urca de la 38% la 45%, informează un comunicat de presă.
"Aşa cum previzionam, digitalul a fost < < vedeta lui 2011 > >, reuşind să-şi câştige locul secund între canalele media. Şi nu se opreşte aici. 2011 a însemnat explozia Social Media ca număr de utilizatori, Facebook atingând 4,16 milioane utilizatori în România. În consecinţă, brandurile şi-au sporit vizibilitatea în reţelele sociale, urmărind să obţină interactivitate şi să construiască o relaţie pe termen lung cu consumatorii lor. Mediul online este singurul care va înregistra creştere şi în 2012, de circa 20%", a declarat Alexandra Olteanu, Managing Director, Initiative.