ANUL PRECEDENT Digitalul s-a situat pe locul al doilea după TV

F.A.
Media-Advertising / 14 iunie 2012

Valoarea investiţiilor în publicitatea online a fost cu 30% mai mare în 2011, faţă de anul anterior, urcând până la 34 milioane euro, conform studiului Media Fact Book.

Display advertising scade ca pondere în totalul investiţiilor media, de la 62% în 2011, până la 55% în acest an, în timp ce Performance media (Google, Facebook, Yahoo) va urca de la 38% la 45%, informează un comunicat de presă.

"Aşa cum previzionam, digitalul a fost < < vedeta lui 2011 > >, reuşind să-şi câştige locul secund între canalele media. Şi nu se opreşte aici. 2011 a însemnat explozia Social Media ca număr de utilizatori, Facebook atingând 4,16 milioane utilizatori în România. În consecinţă, brandurile şi-au sporit vizibilitatea în reţelele sociale, urmărind să obţină interactivitate şi să construiască o relaţie pe termen lung cu consumatorii lor. Mediul online este singurul care va înregistra creştere şi în 2012, de circa 20%", a declarat Alexandra Olteanu, Managing Director, Initiative.

Comanda carte
fngcimm.ro
danescu.ro
boromir.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
domeniileostrov.ro
leonidas-universitate.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

19 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9749
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7790
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3324
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0430
Gram de aur (XAU)Gram de aur402.9466

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

erfi.ro
Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
petreceriperfecte.ro
novaplus.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb