ING Bank România a adus, astăzi, pentru clienţii săi persoane fizice şi juridice serviciul Apple Pay, care transformă plăţile mobile oferind o opţiune de plată simplă şi sigură, potrivit unui comunicat al băncii.
Atunci când este folosit un card de debit sau de credit cu Apple Pay, datele cardului nu sunt stocate pe dispozitive sau pe serverele Apple. În schimb, un număr specific dispozitivului este asociat şi salvat într-un format criptat în spatele unui cip securizat Secure Element pe dispozitiv. Fiecare tranzacţie este autorizată cu un cod dinamic unic de securitate.
"Lansarea Apple Pay a fost intens aşteptată de clienţii ING şi completează acum opţiunile pe care le oferim pentru plăţile mobile, alături de serviciul ING Pay, disponibil pentru utilizatorii de Android. Dacă ne uităm la cifrele privind gradul de utilizare şi rata de adopţie nu numai pentru ING Pay, dar şi ING Home'Bank, nu avem nicio îndoială că asistăm la o revoluţie digitală, ce se extinde şi asupra comportamentului financiar, iar planurile pe care le avem în acest an vor contribui la îmbunătăţirea experienţei utilizatorilor privind plăţile mobile.", a declarat Robert Anghel, Head of Mobile Payments, citat în comunicat.
Folosind iPhone-ul sau Apple Watch-ul, clienţii pot plăti cu Apple Pay în magazine, restaurante, taxi, automate şi în multe alte locuri. De asemenea, clienţii pot face cumpărături în aplicaţii sau pe site-uri web în Safari prin intermediul Apple Pay, fără a mai fi necesar să completeze formulare de înregistrare a contului sau să introducă, în mod repetat, adresa de facturare sau livrare.
La fiecare achiziţie, autentificarea se poate realiza, cu o privire sau atingere folosind funcţiile Face ID sau Touch ID, sau utilizând parola dispozitivului.