"Coty Beauty" a lansat în această vară o promoţie naţională pentru gama de produse cosmetice adidas: "Marea Recrutare Adidas". Promoţia are succesul scontat, pînă acum fiind înregistrate peste 40.000 de mesaje scrise din partea participanţilor. Cei mai norocoşi dintre aceştia au intrat în posesia următoarelor premii: două scutere, 7 playstations 2, 25 camere digitale şi 1244 de banderole de mînă.
Avînd la bază conceptul creativ "Recrutarea Cîştigătorilor", această promoţie se adresează tinerilori activi, care ştiu să facă loc sportului în viaţa lor socială, fiind conştienţi de importanţa imaginii proprii în relaţionarea cu oamenii.
Marian Dumitrescu, marketing manager al "Coty Beauty", a declarat: "Obiectivul strategiei de marketing pentru brandul adidas este de a ne apropia cît mai mult de generaţia X, tineri cu un stil de viaţă urban şi foarte dinamic, care trăiesc după «legile oraşului». Pornind de la acest obiectiv am realizat «Marea Recrutare Adidas», cu un concept de promoţie care răspunde aşteptărilor acestor tineri".
Promoţia se va încheia pe 14 septembrie 2004.