ASSA ABLOY: Românii pun preţ pe protejarea casei - 50% spun că nu fac economii când vine vorba de securitatea locuinţei

A.F.
Companii / 2 aprilie

ASSA ABLOY: Românii pun preţ pe protejarea casei - 50% spun că nu fac economii când vine vorba de securitatea locuinţei

Potrivit datelor unui studiu realizat de ASSA ABLOY Opening Solutions România, liderul pieţei locale în soluţii de acces, clienţii români demonstrează un nivel excepţional de conştientizare în ceea ce priveşte securitatea locuinţelor. Trei sferturi dintre cei chestionaţi consideră că securitatea încuietorilor, uşilor şi a sistemelor de acces este esenţială, iar 53% afirmă că nu fac compromisuri când vine vorba de siguranţa locuinţei, conform unui comunicat remis redacţiei.

Conform comunicatului, acest studiu, realizat de filiala locală a grupului suedez ASSA ABLOY, arată că 55% dintre români sunt conştienţi de beneficiile oferite de soluţiile smart în comparaţie cu cele tradiţionale, în timp ce 54% acordă o importanţă deosebită achiziţionării unui brand bine-cunoscut.

"Un procent de 77% dintre gospodăriile din România au cumpărat în ultimii 10 ani un sistem de securitate nou sau, cel puţin, iau în considerare acest lucru. Ponderea acestora creşte în special odată cu mărimea oraşelor în care locuiesc, ajungând la 85% în cele de peste 100.000 de locuitori", a declarat Florin Tihulcă, Managing Director ASSA ABLOY Opening Solutions România.

Principalul motiv pentru schimbarea sau îmbunătăţirea sistemelor de securitate este defectarea acestora, conform studiului. Alţi factori care influenţează decizia de achiziţie includ conştientizarea vulnerabilităţii încuietorilor standard, sentimentul general de nesiguranţă, confruntarea cu ameninţări directe sau influenţa reclamelor.

"Atunci când vine vorba de achiziţionarea unui sistem de securitate, preţul este cel mai important aspect pentru clienţi, urmat îndeaproape de calitatea produsului. Nivelul sau clasa de securitate este al treilea factor crucial. De asemenea, clienţii menţionează adesea recomandarea unui specialist şi caracteristicile tehnice specifice, urmate de perioada de garanţie şi experienţa anterioară pozitivă", subliniază reprezentantul ASSA ABLOY Opening Solutions România.

Cum arată clientul de sisteme de acces

Analiza efectuată de companie distinge mai multe tipuri de clienţi în funcţie de atitudinea lor faţă de securitatea locuinţei şi comportamentul de cumpărare, punând în evidenţă trei categorii principale: clientul modern (22%), cel exigent (19%) şi cel conservator (19%). În acelaşi timp, consumatorul orientat către preţ (15%) şi cel pragmatic (13%) reprezintă segmente cu o pondere mai mică.

Clienţii din categoria modernă sunt cei care adoptă soluţii adaptate tendinţelor tehnologice şi sunt în principal tineri, cu nivel de educaţie mediu şi venituri familiale de peste 10.000 RON, cu domiciliul în oraşe cu peste 100.000 de locuitori. Pe de altă parte, cei exigenţi sunt în general persoane în vârstă de peste 50 de ani, cu educaţie superioară, deţinătoare de apartamente. Pentru aceste două categorii, securitatea locuinţei are o importanţă deosebită, iar achiziţiile lor includ în mod obişnuit soluţii smart sau produse de brand recunoscute. Clienţii conservatori, în schimb, sunt în general bărbaţi cu vârste cuprinse între 30 şi 39 de ani şi cu educaţie medie. Aceştia fac achiziţii doar atunci când produsul actual se defectează, iar mulţi dintre ei au achiziţionat doar sisteme de securitate de bază în ultimii 10 ani.

Cumpărătorii orientaţi către preţ şi cei pragmatici sunt în general caracterizaţi de venituri reduse. Cei din prima categorie preferă adesea încuietorile clasice, punând mai puţin accent pe securitate, în timp ce clienţii pragmatici, deşi nu sunt atraşi de mărcile scumpe, se concentrează mai mult pe raportul calitate-preţ şi au achiziţionat diverse tipuri de produse de securitate pentru casă.

Brandul Yale, lider de piaţă

Yale se evidenţiază ca un lider incontestabil pe piaţa românească, atât prin gradul de conştientizare, cât şi prin numărul mare de achiziţii asociate cu această marcă. Conştientizarea spontană a brandului Yale în rândul producătorilor de încuietori şi cilindri se situează la 22%, fiind mai pronunţată în gospodăriile cu venituri mai ridicate, în rândul bărbaţilor şi al persoanelor cu vârsta peste 60 de ani.

De asemenea, Yale domină piaţa în categoria încuietorilor simple/cilindrice, fiind alegerea a 51% dintre consumatori. În ceea ce priveşte încuietorile cilindrice avansate şi lacătele, Yale ocupă o cotă semnificativă, fiind achiziţionat de 48%, respectiv 40% dintre clienţi. Florin Tihulcă subliniază că înţelegerea profundă a nevoilor legate de securitatea locuinţei este esenţială, iar această tendinţă reflectă preocuparea românilor pentru siguranţa şi confortul familiilor lor.

Comanda carte
danescu.ro
boromir.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
domeniileostrov.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9755
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7397
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3041
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0232
Gram de aur (XAU)Gram de aur403.6495

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
petreceriperfecte.ro
novaplus.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb