Producătorul american de cosmetice "Avon Products" Inc. şi-a redus cu 16% vânzările în primul trimestru din 2016, din cauză că nu a reuşit să impulsioneze cererea din Brazilia şi China.
În aceeaşi perioadă, compania a consemnat o pierdere netă de 165,9 milioane de dolari sau 38 de cenţi/acţiune, faţă de 147,3 milioane de dolari ori 33 de cenţi/titlu în primele trei luni din 2015. Pierderea ajustată a fost de 7 cenţi/acţiune, în timp ce analiştii aşteptau un câştig de 3 cenţi/titlu.
Vânzările totale ale "Avon" au scăzut la 1,31miliarde de dolari în intervalul de raportare, de la 1,55 miliarde de dolari în anul anterior.
În trimestrul încheiat în 31 martie, compania "Avon" a fost afectată de costuri legate de desprinderea operaţiunilor din Venezuela.
Directorul executiv al companiei, Sheri McCoy, a declarat: "Am finalizat cu succes vânzarea şi separarea operaţiunilor din America de Nord, am implementat o nouă structură organizaţională, am identificat măsuri pentru realizarea ţintelor noastre de economii pe 2016 şi am reconstituit board-ul director".