Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, îşi extinde portofoliul şi lansează Caraiman, o bere cu un gust echilibrat, care invită consumatorii la o pauză binemeritată, se arată într-un comunicat al Bergenbier, remis redacţiei. Prin sloganul "gust echilibrat, numai bun să-ţi tragi sufletul", noul brand intră în segmentul core şi mizează pe momentele de răgaz din activităţile de zi cu zi şi pe nevoia de serenitate pe care consumatorii o caută în prezent, conform sursei.
Potrivit comunicatului, "Suntem încântaţi să continuăm expansiunea portofoliului nostru şi să oferim consumatorilor un nou brand, de data aceasta în segmentul core. Caraiman are o rezonanţă solidă, poartă rădăcini româneşti şi invită consumatorii la un gust echilibrat, numai bun să îţi tragi sufletul! Este o lansare importantă pentru categoria de bere, una care contribuie la dezvoltarea sa şi ne bucurăm să vedem entuziasmul cu care partenerii nostri au întâmpinat Caraiman. Este şi o oportunitate de creştere pe care o oferim clienţilor prin diversificarea portofoliului de produse, un element-cheie prin care pot răspunde prompt nevoilor din piaţă. De asemenea, noua lansare contribuie la ambiţia noastră de a ne consolida poziţia în segmentul core, unde suntem prezenţi acum cu două brand-uri extrem de puternice: Bergenbier şi Caraiman", a punctat Mihai Voicu, General Manager Bergenbier S.A.
Bergenbier S.A. este un producător activ în ceea ce priveşte lansările de produse şi sortimente noi. Anul acesta, brand-ul surpriză vine din segmentul core, Caraiman fiind o marcă pe care compania a mai produs-o în trecut, acum aproape două decenii, informează compania.
Conform datelor din comunicat, "Caraiman este readucerea în lumina reflectoarelor a unui brand românesc, cu un gust echilibrat, inspirat din natură. Din studiile noastre, 80% din consumatorii români îşi doresc un ritm mai puţin intens al vieţii, iar Caraiman este exact acea bere pentru pauzele din tumultul cotidian. Este acel moment când ajungi în vârf de munte, pui rucsacul jos şi îţi tragi sufletul. Mizăm pe o comunicare integrată 360 pentru Caraiman, cu atenţie atât în zona de TV, cât şi digital, in-store şi prin influenceri surpriză pe care îi vom anunţa foarte curând", a completat Victor Teioşanu, Marketing Director.
Caraiman este o bere cu 4,6% alcool, disponibilă atât la doză de aluminiu şi sticlă de 0,5l, cât şi la sticlă de 0,33l, PET şi KEG. Toate variantele de împachetare, inclusiv multi-pack, se găsesc începând din luna martie în România, în magazinele off-trade şi on-trade, transmite compania.