BEST CREDIT IFN, cu 10 ani de experienţă în domeniul financiar, îşi propune pentru anul viitor, o creştere accelerată prin triplarea volumului creditelor acordate, potrivit comunicatului emis redacţiei. Obiectivul este susţinut de parteneriate strategice, automatizarea proceselor şi adoptarea soluţiilor digitale avansate, pentru a îmbunătăţi experienţa clienţilor.
Compania a acordat cu 30% mai multe credite faţă de anul precedent şi a redus rata creditelor neperformante cu 10%, atrăgând clienţi cu bonitate ridicată. Valoarea medie a unui credit a crescut de la 3.300 lei la 4.000 lei. De la începutul său în Râmnicu Vâlcea, BEST CREDIT s-a extins în Sibiu şi Piteşti, inclusiv în sectorul creditării online. Evoluţia sa reflectă o viziune antreprenorială solidă şi adaptabilitate la cerinţele pieţei.
"De-a lungul ultimilor 10 ani, am construit mai mult decât un business - am construit relaţii solide cu clienţii şi partenerii noştri. Accelerarea digitalizării, diversificarea şi flexibilizarea condiţiilor de creditare sunt doar câteva dintre acţiunile care ne susţin angajamentul faţă de creştere şi inovaţie. Privim cu încredere către viitor şi suntem motivaţi să facem din BEST CREDIT o alegere de top pentru români", a declarat Lavinia Ungureanu, CEO şi fondator al BEST CREDIT, cu o experienţă de peste 16 ani în domeniul financiar-bancar.
În 2025, BEST CREDIT IFN vizează o creştere semnificativă a volumului de credite acordate, cu obiectivul de a dubla sau chiar tripla numărul acestora. Această expansiune va fi susţinută de parteneriate strategice, precum linia de finanţare oferită de OTP BANK şi atragerea unei noi finanţări. În 2022, compania a optimizat fluxurile operaţionale, prin reducerea timpului de procesare a cererilor.
În ultimele 12 luni, BEST CREDIT IFN a înregistrat o performanţă solidă, cu o creştere de 30% a portofoliului de credite acordate şi o reducere cu 10% a ratei creditelor neperformante. Veniturile din activitatea de creditare au crescut cu 15% faţă de anul anterior. În 2024, 67% dintre debitori provin din mediul urban, iar cererea de soluţii financiare a crescut şi în mediul rural, cu o evoluţie pozitivă de 4%. Clienţii sunt în majoritate salariaţi (89%) şi bărbaţi (58%). Segmentul pensionarilor a scăzut, reflectând impactul digitalizării. După obţinerea unei linii de credit de la OTP BANK, BEST CREDIT a dublat numărul de credite acordate.
"Succesul nostru nu vine doar din strategii, ci din dorinţa de a fi aproape de oameni, de nevoile şi aspiraţiile lor. Obiectivele pentru 2025 reprezintă un pas important către transformarea BEST CREDIT într-un lider al pieţei de creditare, care pune clienţii în centrul fiecărei decizii", a adăugat Lavinia Ungureanu.
În România, sectorul instituţiilor financiare nebancare (IFN) a înregistrat o expansiune semnificativă în ultimii ani. La finalul anului 2023, profitul total al acestora a depăşit 1,5 miliarde de lei, iar volumul creditelor nete a atins peste 54 miliarde de lei, dintre care 24 miliarde de lei proveneau din leasing financiar. Conform datelor BNR, instituţiile financiare nebancare înscrise în Registrul special au raportat un profit de 1,44 miliarde de lei, iar cele înregistrate doar în Registrul general au avut un profit de 70 milioane de lei.
Opinia Cititorului