"Biblos Advertising" a lansat, începînd din 24 august, "Campania de iarnă". Concepută ca un eveniment de autopromovare, "Campania de iarnă" constituie un îndemn la profesionalism în planificarea comunicării publicitare. Mesajul campaniei - "Iarna e mai aproape decît crezi. E momentul să planifici acţiunile tale de comunicare" - va fi transmis în perioada 24 august - 1 septembrie 2004 prin intermediul unui grup de copii care va cînta colinde la sediul potenţialilor clienţi. "Campania de iarnă" se adresează departamentelor de marketing/comunicare din cadrul companiilor româneşti şi îşi propune îmbunătăţirea relaţiilor dintre acestea şi agenţiile de publicitate pe baza înţelegerii faptului că profesionalismul în comunicare este strîns legat de factorul timp.
Elena Ioniţă, Strategic Planner la Biblos, a declarat: "Experienţa acumulată ne-a arătat că deficienţele de planificare temporală sînt în măsură să determine o diminuare considerabilă a calităţii şi eficienţei acţiunilor de promovare. Într-o industrie în care niciodată nu pare prea tîrziu, Biblos Advertising optează pentru profesionalism şi are deja o Campanie de iarnă".
"Biblos Advertising" este o agenţie de publicitate înfiinţată la sfîrşitul anulul 2003.