Comunitatea BNI a crescut cu încă 6 grupuri regionale de business networking - 4 deja lansate - Cluj, Brăila/Galaţi, Sibiu şi Bucureşti - şi încă doua aflate în pregătire, Bacău şi Timişoara, în anul 2020.
Pe lângă succesul dezvoltării, printre succesele BNI se numără şi creşterea cifrei de afaceri a comunităţii de business networking. Franciza a generat prin intermediul membrilor săi o cifră de afaceri de 2,5 milioane de euro doar în primele 6 luni ale anului, pentru ca până la finalul anuluiaceasta sa se dubleze.
"2020 a fost un an istoric, cu multe lecţii învăţate, dar şi cu rezultate notabile. Uitându-măîn jur, observ că au fost câteva domenii care pur şi simplu au căzut în gol şi căunele afaceri, mai fragile, s-au desfiinţat sau au provocări majore. Totuşi, antreprenorii care stau pe propriile picioare au reuşit să se replieze în timp record, şi să ofere sprijin şi altora. A fost un an al solidarităţii în bula comunităţii BNI România. A fost un an al expansiunii regionale, care ne-a arătat nouă, echipei naţionale câtă nevoie este de sprijin antreprenorial dincolo de Bucureşti! Ne uităm la 2021 cu mult optimism. Vor fi mulţi antreprenori care vor renaşte şi alţii care vor păşi pe acest tărâm magic pentru prima dată. Îi aşteptăm în vizită cu mare drag!", punctează Directorul BNI România, Manuela Voicilă.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 09.12.2020, 17:29)
Cine or fi astia.Autorul articolului ,cred ca a omis jumatatea care ne lamurea.poate sunt eu prost.Sa ma lumineze cineva.