Compania germană Bosch planifică ca de la 1 ianuarie 2016 să fondeze o nouă divizie, numită Bosch Global Service Solutions (SO), care va reuni servicii interne şi externe, potrivit unui comunicat remis azi redacţiei.
În continuare se vor furniza servicii precum eCall, asistenţa oferită clienţilor şi externalizarea proceselor de afaceri (BPO).
De asemenea, Divizia SO va deveni furnizorul intern din cadrul companiei Bosch de Shared Services în domeniul administrativ şi vânzări. Divizia se va constitui din unitatea operaţională Service Solutions, parte din Bosch Sicherheitssysteme GmbH, cu sediul central în Frankfurt. Ulterior, ea va fi înregistrată ca persoană juridică independentă. Această modificare organizaţională nu va afecta condiţiile contractuale ale salariaţilor, potrivit sursei.
Stefan Hartung, membru în Consiliul de Administraţie Bosch: "Ţinând cont de pieţele aflate într-un rapid proces de schimbare şi mai ales de modificarea tehnologică accelerată, generată de internetul lucrurilor (Internet of Things), compania Bosch îşi va extinde şi mai mult portofoliul de servicii".
Această mişcare va ajuta compania să-şi îmbunătăţescă continuu procesele pe plan intern.
Crearea unei noi divizii va genera o îmbunătăţire a calităţii şi eficienţei serviciilor, precum şi reducerea birocraţiei, notează reprezentanţii companiei.
În acelaşi timp, divizia îşi va extinde portofoliul de servicii pentru clienţii externi. Pe lângă diverse soluţii de Shared Service pentru transport şi clădiri, se va pune accent şi pe comunicarea cu clientul şi asistenţa acordată acestuia.