Brand Management îşi doreşte să reia activitatea la nivel internaţional urmând ca, până în 2027, să acopere până la 10 pieţe din UE, conform unui comunicat remis redacţiei. Compania anunţă acest plan de dezvoltare la aniversarea a 18 ani de activitate.
Potrivit sursei citate, dacă, înainte de pandemie, Brand Management a activat în trei ţări din UE (Bulgaria, Cehia, Ungaria), acum planul companiei este să se extindă în 10 pieţe. Strategia de dezvoltare se întinde până în 2027 şi cuprinde investiţii în echipă, educaţie, inovaţie, digitalizare şi sustenabilitate.
Modul în care Brand Management a reuşit să dezvolte comunicarea indoor, alături de cei mai importanţi jucători din retail, poate fi implementat cu succes şi în celelalte pieţe din UE. Compania îşi propune redeschiderea colaborării cu liderii retail-ului european dar şi să ajute la creşterea interesului brandurilor pentru comunicarea către consumatori în momentele în care aceştia iau decizia de cumpărare. În acelaşi timp, îşi doreşte ca afişajul indoor să devină un canal media mai cunoscut, mai uşor de folosit şi care să îşi demonstreze eficienţa în mixul de media al fiecărui brand.
"Pieţele vest-europene pe care le targetăm sunt axate în mod special pe expunerea de tip digital display, iar noi credem cu tărie că acest tip de expunere merită să fie completată cu expunerea clasică de mari dimensiuni ce asigură un impact garantat. Extinderea pentru care ne pregătim se referă, în prima fază, la mall-urile din Germania, Franţa şi Benelux, dar fără a ne limita la aceste pieţe sau acest tip de locaţii. În toate aceste ţări există operatori de indoor advertising de renume mondial, dar ei se concentrează pe expunerea cu accent pe distribuţie mare, fără a exploata creativitatea marketerilor şi atragerea atenţiei consumatorilor prin ineditul adus de proiectele speciale.", spune Laurenţiu JIGA, fondator şi CEE Managing Director Brand Management.
Peste 250.000 de metri pătraţi de expunere, mai mult de 2.700 de campanii şi o audienţă de minim 75% din totalul populaţiei urbane şi zonelor limitrofe - acestea sunt coordonatele care marchează bilanţul activităţii Brand Management la atingerea "majoratului" pe piaţa de profil.
85% dintre clienţii companiei sunt în portofoliu încă de la început. Brand Management lucrează cu toate marile companii internaţionale de media buying, ceea ce le permite să implementeze campanii de indoor advertising pentru marile branduri din FMCG, banking, fashion, telecomunicaţii, energie, computing & gadgets şi bijuterii, subliniază sursa citată.
"Brand Management este partenerul nostru de bază încă de când mall-ul era în construcţie, în 2008. Pot spune că am crescut şi ne-am maturizat împreună şi că tocmai acest lucru a consolidat relaţia noastră profesională de succes. Am realizat proiecte deosebite împreună, am implementat campanii pentru numeroase brand-uri, de la clasicele afişaje indoor şi până la cele mai nonconformiste şi out of the box campanii. Ştim că orice am dezvolta cu Brand Management va fi implementat la un nivel înalt de calitate, de la concepţie la producţie şi decorare. Cu siguranţă vom continua colaborarea şi în viitor", spune Iuliana Benning, Media & Advertising Sales Manager at Băneasa Developments - Băneasa Shopping City.
Una dintre cele mai creative campanii dar şi cel mai de succes suport creat de Brand Management în aceşti 18 ani este Stand-Up Column. Implementat în 2008, suportul a constituit o sursă de inspiraţie pentru întreaga piaţă de afişaj indoor pentru că s-a dovedit a fi versatil, ajungând să combine chiar şi expunerea clasică cu cea digitală, ceea ce a permis includerea de componente web.
"În cei 17 ani de colaborare cu Brand Management am avut sute de campanii implementate atât în cele 5 proiecte ample de retail din portofoliul IULIUS, cât şi în clădirile de birouri United Business Center. Asigurarea unui standard comun pe partea de branding al spaţiilor de promovare, indiferent de oraş, a reprezentat un avantaj esenţial, cu atât mai mult cu cât advertisingul în indoor presupune multe materiale pentru printuri şi servicii de montaj atipice.
Componenta de digital advertising a reuşit să câştige teren semnificativ în ultimii ani. Dacă la început era prima linie tăiată de clienţi în momentul în care primeau propunerile noastre, acum avem multe campanii implementate exclusiv pe aceste suporturi, ajungând la peste 50% din campaniile integrate de Brand Management în Iulius Group să fie axate în această direcţie. Majoritatea limitărilor existente la spaţiile fixe de expunere au fost înlăturate în comunicarea pe suporturi digitale, iar Brand Management a reuşit să îşi provoace clienţii să vină cu campanii de teasing şi revealing, dar şi să realizeze animaţii care să ţină cont de vizibilitatea fiecărui ecran.", spune Bogdan Balteanu - Head of Media Sales, Iulius Group.
"Am avut mii de campanii şi toate ne sunt dragi. Suntem bucuroşi că sute de milioane de oameni au ajuns la brandurile pe care le punem în scenă. Mai mult decât atât, suntem mândri că afişajele noastre sunt uneori atât de inedite încât oamenii le filmează şi le postează pe paginile proprii de social media", spune Laurenţiu JIGA, fondator şi CEE Managing Director Brand Management, se mai arată în comunicat.