O cercetare realizată de Reveal Marketing Research în luna ianuarie 2022, pe un eşantion de 1,007 persoane de peste 18 ani din mediul urban şi rural, a arătat că brandul 5 to go are o notorietate de 63% la nivel naţional, cu un rezultat de 90% în Bucureşti, unde se găsesc în acest moment peste 65% dintre unităţile deschise, se arată într-un comunicat de presă. În afara capitalei, notorietatea este de 56%, conform aceluiaşi studiu.
"Pentru mine, nimic nu poate fi mai măgulitor decât faptul că 5 to go, brand dezvoltat de la zero de mine şi Lucian, este recunoscut la nivelul întregii ţări de 6 din 10 oameni, în timp ce în Bucureşti 9 din 10 persoane au auzit de 5 to go. În plus, cercetarea dezvoltată de Reveal Marketing Research arată că cele mai importante 3 motive pentru care respondenţii aleg 5 to go sunt gustul, apreciat de 46% dintre respondenţi, calitatea produselor, pentru 42% dintre ei şi rapiditatea în servire, remarcată de 31%. Sunt mândru că am reuşit să transpunem viziunea şi valorile în jurul cărora am dezvoltat brandul către consumatori, iar fiecare cafenea şi produs al nostru reprezintă un canal prin care construim acest dialog cu consumatorii", a declarat Radu Savopol, cofondator 5 to go.
Potrivit sursei citate, comunitatea 5 to go a fost întotdeauna un pilon important al brandului, fie că vorbim despre consumatori sau despre parteneri, echipă şi francizaţi. 5 to go a construit cu fiecare dintre aceste categorii parteneriate durabile, care au la bază un dialog constant, informare şi comunicare transparente, dar şi ascultarea feedback-ului şi integrarea lui în planurile dezvoltate.
"Se anunţă un an încărcat pentru echipa care se ocupă de dezvoltarea francizei. De exemplu, în luna februarie avem planificate 20 de deschideri de cafenele în cele 20 de zile lucrătoare. Nu numai că ştiu că planurile de dezvoltare şi obiectivele setate au potenţial de a fi atinse, însă am şi încrederea că fiecare nouă franciză poate atinge succesul dorit pentru cei care decid să investească. Sper ca 5 to go să ajungă anul acesta în cât mai multe oraşe, mari, medii şi mici şi să devină locul de întâlnire preferat al comunităţilor locale", a completat Lucian Bădilă, cofondator 5 to go.
Conform comunicatului, încă de la lansarea brandului 5 to go, ritmul de dezvoltare a fost unul accelerat, ajungând, la finalul anului 2021, aproape de pragul de 300 de unităţi deschise la nivel naţional. Pe o piaţă în care singura constantă este, în prezent, schimbarea, 5 to go continuă să-şi surprindă clienţii prin inovaţii şi premiere, de la lansarea de game şi produse noi şi până la campanii creative şi oferte speciale. Brandul se bucură de aprecierea consumatorilor şi a specialiştilor, având peste 40 de premii câştigate la nivel naţional şi internaţional, ce stau drept dovadă a implicării, pasiunii şi efortului susţinut al întregii echipe. Şi în 2022, unul dintre cele mai importante obiective ale grupului rămâne dezvoltare masivă la nivel naţional, prin deschiderea a 200 de locaţii noi şi de a ajunge la un total de 1,000 de cafenele în România, în următorii 5 ani.