"Bun pentru tine, Bun pentru planetă": noua strategie pe nutriţie a Nestle răspunde nevoilor actuale ale consumatorilor

R.S.
Companii / 3 octombrie

"Bun pentru tine, Bun pentru planetă": noua strategie pe nutriţie a Nestle răspunde nevoilor actuale ale consumatorilor

Nutriţia face parte din ADN-ul Nestle de peste 150 de ani. Pentru a îndeplini aşteptările consumatorilor şi a răspunde tendinţelor globale de adoptare a unei alimentaţii echilibrate, Nestle îşi revizuieşte strategia de nutriţie şi introduce o nouă abordare "Bun pentru tine, bun pentru planetă", prin care încorporează partea de nutriţie şi sănătate în dezvoltarea durabilă a plantei şi a noastră ca societate, conform unui comunicat transmis redacţiei.

Noua strategie pe nutriţie a Nestle implică două direcţii: îmbunătăţirea produselor şi educaţia pentru o alimentaţie echilibrată şi mai sustenabilă. De altfel, Nestle şi-a stabilit obiectivul de a creşte vânzările produselor sale mai nutritive cu 20-25 de miliarde de franci elveţieni (echivalent cu 21-26 miliarde euro) până în 2030. În 2023, 59% din vânzările nete, excluzând PetCare, au provenit din produse mai nutritive (conform cu criteriile independente Health Star Rating, recunoscute la nivel global) şi produsele destinate nevoilor nutriţionale speciale (cum ar fi alimentele pentru bebeluşi, suplimentele alimentare de vitamine şi minerale şi nutriţia medicală), potrivit comunicatului.

Îmbunătăţirea valorii nutriţionale a produselor implică adăugarea de ingrediente benefice, cum ar fi cereale integrale, fibre alimentare, vitamine şi minerale, iar pe de altă parte stipulează reducerea în continuare a conţinuturilor de zahăr, sare şi grăsimi saturate, inclusiv prin explorarea noilor tehnologii brevetate. De asemenea, Nestle anunţă că toate dulciurile pentru copii vor avea maxim 110 calorii per porţie.

"Nutriţia a evoluat rapid şi semnificativ, atât ca ştiinţă, cât şi ca percepţie. Pentru cei mai mulţi dintre noi, mâncarea nu mai este doar o sursă de energie şi nutrienţi, cum sunt: glucidele, proteinele, grăsimile, vitaminele şi mineralele. Alimentele interacţionează şi cu starea noastră emoţională într-o relaţie bidirecţională, adică alimentele ne pot influenţa starea psihică, inclusiv procesele cognitive, dar şi starea nostră are efecte asupra consumului de alimente. Nu în ultimul rând, mâncarea are un important rol social, care în România este foarte bine definit", explică Nicoleta Tupiţă, dietetician autorizat şi Manager Nutriţie Nestle România, Bulgaria şi Ţările Adriatice, se menţionează în comunicat.

Nestle îşi propune să ofere produsele potrivite pentru toate aceste ocazii, ghidând în acelaşi timp oamenii către o alimentaţie mai echilibrată şi mai sustenabilă. Cu toţii vrem să ne bucurăm de alimente gustoase şi hrănitoare, care sunt şi prietenoase cu mediul. Cu toate acestea, trei miliarde de oameni din întreaga lume nu îşi pot permite o alimentaţie sănătoasă. Oamenii se luptă cu accesibilitatea, timpul, poftele şi informaţiile valide limitate.

Pentru a ghida oamenii către un consum echilibrat, Nestle are deja o serie de iniţiative educaţionale, de la etichetarea nutriţională transparentă la programe de nutriţie în şcoli şi reţete echilibrate, în conformitate cu reglementările locale. Sub iniţiativa globală Nestle for Healthier Kids, promovează un stil de viaţă sănătos, iar prin ghidul NutriPorţia, vine cu o metodă prin care părinţii pot pregăti mese echilibrate pentru familiile lor. Prin politica strictă de marketing către copii, adoptată în mod voluntar, Nestle se angajează să nu facă nicio comunicare spre copiii sub 16 ani pentru categoria de dulciuri sau pentru alte alimente care scorează mai puţin la criteriile nutritive.

Prin această nouă strategie "Bun pentru tine, bun pentru planetă", Nestle îşi intensifică măsurile pentru a ajuta oamenii să se bucure de o alimentaţie echilibrată într-un mod cât mai sustenabil, se precizează în comunicat.

Opinia Cititorului ( 3 )

  1. Sigur ca da.. dupa ce au bubuit de zahar peste 5 decenii toate produsele pe care le-au scos pe piata, acu ce sa vezi.. vine planeta dupa noi. Pe bune ?

    3 sferturi din America bubuie de grasa cu produsele Nestle si McDonalds 

    1. Nu e de la produse, e de la lene…nimeni nu mai urca scarile, ia liftul, nimeni nu mai merge pe jos, din pat direct in masina…toti au devenit “couch potato”…in schimb trei mese pe zi plus snaks-uri:-)…dar hei, mancarea e de vina, de parca ti-o baga cineva cu forta pe gat:-)

      Da.. ai dreptate, numai ca, atunci cand am fost in America am fost prima data fascinat de varietatea de cereale Nestle de la micul dejun apoi, cand am gustat din ele mi s-au parut atat de dulci ca iti picau creierii pe masa. De ce ar pune cineva atata zahar intr-un produs alimentar fara sa lase omului optiunea sa-si adauge singur in farfurie dupa gust.. ???

Comanda carte
fngcimm.ro
danescu.ro
raobooks.com
boromir.ro
Mozart
Schlumberger
chocoland.ro
arsc.ro
domeniileostrov.ro
leonidas-universitate.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

20 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7908
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3538
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9910
Gram de aur (XAU)Gram de aur401.4137

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

erfi.ro
Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
petreceriperfecte.ro
novaplus.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb