Retailerul Carrefour a cumpărat lanţul de magazine Magne, care operează 101 unităţi în sud-estul Franţei, potrivit Reuters, care afimră următoarele.
În plus, compania şi-a revizuit planurile de expansiune pentru acest an şi intenţionează să deschidă 400 de magazine de proximitate, faţă de cele 250 anunţate iniţial, conform unui comunicat oficial.
Carrefour, cel mai mare retailer alimentar din Europa, a reiterat angajamentul de a menţine preţurile la un nivel scăzut în 2024, în contextul presiunilor generate de inflaţia ridicată. Totodată, compania a raportat un flux de numerar de 1,46 miliarde de euro şi a demarat o analiză strategică a activelor sale.
Cu toate acestea, directorul financiar Matthieu Malige a atras atenţia asupra unei posibile încetiniri a cererii din partea consumatorilor în 2025, în special în Franţa, unde Carrefour concurează strâns cu Leclerc pentru cota de piaţă, precizează sursa.
Vânzările companiei pe piaţa franceză au înregistrat o scădere de 2,1% în ultimul trimestru din 2024, după un declin de 3% în trimestrul anterior.
Pentru 2025, Carrefour estimează o uşoară creştere a profitului EBITDA şi a fluxului de numerar comparativ cu anul precedent.