Traficul feroviar se desfăşoară vineri dimineaţă în condiţii de ninsoare viscolită şi rafale puternice de vând, de până la 70 km/h, pe toate magistralele de cale ferată, circulaţia trenurilor fiind adaptată la condiţiile meteo, pentru a se putea asigura legătura cu toate zonele ţării, conform CFR SA, citat de News.
"Traficul feroviar la această oră se desfăşoară în condiţii de ninsoare viscolită şi rafale puternice de vând, de până la 70 km/h, pe pe toate magistralele de cale ferată, circulaţia trenurilor fiind adaptată la condiţiile meteo, pentru a se putea asigura legătura cu toate zonele ţării", transmite Compania Naţională de Căi Ferate "CFR" SA.
La această oră, pe raza Regionalei CF Timişoara se intervine cu drezina pantograf în zona staţiei CF Petroşani, din cauza unui deranjament produs la linia de contact de ruperea pantografului trenului IR 1821. Personalul de intervenţii acţionează pentru remediere şi repunerea sub tensiune a sistemului de alimentare cu energie electrică. Astfel, până la remedierea deranjamentului şi repunerea sub tensiune a liniei de contact, trenurile IR 1821 şi R 2706 staţionează temporar în apropierea staţiei.
Pe raza Regionalei CF Bucureşti, din cauza unei defecţiuni înregistrate la locomotiva trenului R 9304, pe firul II, între staţiile Zăvestreni - Vadul Lat, circulaţia feroviară se desfăşoară doar pe firul I, până când operatorul national va retrage trenul defect de pe firul II. De asemenea, implicaţii în circulaţia trenurilor se vor înregistra şi pe intervalul de staţii Carei - General Avramescu (Regionala CF Cluj), unde trenul R 4082 a anunţat o defecţiune la locomotivă.
"Menţionăm faptul că, personalul din cadrul comandamentelor de iarnă, operaţionale la nivelul regionalelor de cale ferată, urmăresc în permanenţă evoluţia vremii şi condiţiile de circulaţie, iar personalul de specialitate se află pe teren şi verifică starea tehnică a liniilor şi a macazelor pe secţiile de cale ferată de pe raza judeţelor aflate sub incidenţa Atenţionării de vreme nefavorabilă, iar pe segmentele unde situaţia o impune se va interveni operativ cu personal şi utilaje, astfel încât să menţinem operaţional traficul pe toate magistralele", precizează compania.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 12.02.2021, 11:59)
apropos de pantograf ..
poate ne spune si noua Drula cum se face ca trenurile care opereaza curse private de transport calatori nu functioneaza cu motorina pe consumul privat ci au pantograful ridicat si conectat tot timpul ..... si daca il au ridicat cine le contorizeaza consumul de curent folosit pentru cursele ce se incaseaza privat ????
din seria "stiati ca?"
s-a trecut de la nașii imbuibati care faceau parte-n-parte din incasari cu CFR-ul .... la privati ce fac bani si incaseaza pe curentul si infrastructura intretinuta pe banii din subventii date CFR-ului pentru care ne cere socoteala UE?