"Lowe" a creat campania "Citeşte o carte!" cu care speră să ajungă la cît mai mulţi dintre cei care aveau obiceiul să citească şi care, în ritmul alert al vieţii de zi cu zi, şi-au adunat teanc cărţile pe noptieră. Octavian Giosanu, Art la Lowe, spune: "Layout-ul a fost conceput în aşa fel încît privitorul să cadă în capcana cititului. Ştirea de senzaţie din titlu te motiva să citeşti mai mult. De aceea am inventat un body copy care nu este altceva decît un fragment din carte. Pe care l-am citit cu aceeaşi plăcere la fiecare verificare a machetelor trimise la tipar".
Campania este susţinută de Ministerul Culturii şi Cultelor, iar agenţia de media "Initiative România" a fundamentat demersul pentru cooptarea partenerilor din presa scrisă. Machetele de presă "Anna Karenina", "Lolita" şi "Alchimistul" au început să apară în presa scrisă la jumătatea lunii august, campania urmînd să continue pînă la jumătatea lunii septembrie.
Daniel Gavrilă, Managing Director Lowe, spune: "Campania asta este atipică. Mai întîi, pentru că nu este semnată nici de Ministerul Culturii, nici de Lowe, nici de altcineva. Am hotărît să îi dăm mesajului toate şansele de a fi receptat cu mintea deschisă: nu pare a fi publicitate, nu îţi spune cineva ce să faci. În al doilea rînd, pentru că ziarele ne îndeamnă, din paginile lor, să găsim şi în alte părţi lucruri care să ne merite timpul. Şi nu oriunde, ci în cărţi. Şi nu orice, ci chiar acele lucruri pe care le căutam în ziare! Este ironic, reconfortant sau, ca să folosesc jargonul, să experimentezi asemenea devieri".