Agenţia de digital şi dezvoltare de software Codezilla a înregistrat o creştere de 9 procente în 2023, cu o cifra de afaceri totală de 4,4 milioane euro. Anul 2023 a venit cu multe schimbări şi planuri de dezvoltare ambiţioase pentru Codezilla, extinderea în SUA fiind un pas strategic important în consolidarea companiei şi a brandului.
Decizia de extindere a venit după o experienţă de peste 20 de ani în livrarea de produse digitale şi dezvoltare de software la comandă în România, dar şi internaţional, prin echipele locale, conform unui comunicat de presă al companiei.
Potrivit sursei citate, o altă schimbare importantă resimţită de companie a fost tipologia proiectelor. Deşi s-a menţinut interesul pentru proiectele de dezvoltare de software clasice (site-uri web, e-commerce, aplicaţii mobile sau software de business), a existat o creştere în interesul pentru proiecte ce includ tehnologii ca AI, IoT, realitate virtuală şi augmentată sau Blockchain.
"Anul 2023 a fost un an al investiţiilor şi al mişcărilor strategice îndrăzneţe. Am investit în echipele noastre, în mod special pe tehnologii moderne şi în dezvoltarea geografică a companiei, dar şi în proiecte proprii şi de CSR. Avem un istoric lung de implicare în zona de mobilitate urbană digitalizată, anul acesta urmând să lansăm un nou proiect ce va aduce beneficii importante mobilităţii digitalizate eco-friendly", declară Sebastian Doroftei, CEO Codezilla.
Obiective pentru 2024
În anul 2024, Codezilla îşi menţine direcţia planurilor de dezvoltare, însă îşi propune concentrarea eforturilor în direcţia partenerilor.
Dacă anul trecut obiectivele principale au fost de dezvoltare internă, consolidare a echipei şi extinderea capacităţilor operaţionale, anul acesta obiectivele companiei sunt de creştere a vizibilităţii şi a parteneriatelor.
Mai mult parteneriate strategice au fost deja confirmate, Codezilla urmând să participe la o serie de evenimente de renume din industrie, cât şi să organizeze evenimente proprii.
Ca parte din strategia de dezvoltare şi de implicare sustenabilă în schimbarea industriei digitale, Codezilla îşi propune să comunice către industrie cât mai mult continut valoros. Obiectivul principal este de a face accesibile comunităţii cele mai noi tehnologii şi trenduri din digital prin podcasturi, video-uri informative şi alte noutăţi pe canalul de YouTube al companiei. În plus, a fost lansat şi un newsletter lunar, care vine cu insight-uri şi noutăţi din industria digitală, la care cei interesaţi se pot abona direct de pe site.