Extinderea centrului comercial Colosseum din nord-vestul Capitalei reprezintă cea mai importantă dezvoltare de retail din Bucureşti din ultimii trei ani, perioadă în care puterea de cumpărare la nivelul oraşului a crescut cu circa 20%.
Proiectul va fi extins printr-un corp nou cu o suprafaţă închiriabilă de aproximativ 20.000 de metri pătraţi care va fi destinat în primul rând retailerilor de fashion & beauty (45%), leisure & entertainment (30%) şi food & beverage (12%), componente care vor întări poziţia Colosseum pe piaţa de retail a Capitalei, se arată într-un comunicat remis Redacţiei noastre.
În urma extinderii, proiectul Colosseum va ajunge la o suprafaţă comercială de 54.500, fiind a doua cea mai mare schemă de retail din sectorul 1 al Bucureştiului şi a şaptea la nivelul Capitalei, potrivit datelor Cushman & Wakefield Echinox, consultantul strategic pentru închirierea spaţiilor din cadrul Colosseum.
Bogdan Marcu, Partener, Retail Agency, Cushman & Wakefield Echinox, a declarat: "Densitatea de spaţii de retail modern la nivelul Bucureştiului este sub media altor oraşe din ţară, în timp ce puterea de cumpărare per capita este semnificativ mai ridicată şi a continuat să crească susţinut în ultimii ani, pe fondul majorării salariilor. În acest context, retailerii sunt într-o permanentă căutare de noi oportunităţi, iar extinderea Colosseum într-o zonă a Bucureştiului aflată în plină dezvoltare a venit în întâmpinarea acestei cereri. Astfel, cu circa 10 luni înaintea livrării, au fost încheiate acorduri cu toţi chiriaşii pe suprafeţe mari, urmând ca în perioada următoare să fie negociate cele câteva unităţi de mici dimensiuni rămase de închiriat."
Noii chiriaşi, precum operatorul de cinematografe Happy Cinema, reţeaua de centre de fitness World Class, peste 20 de magazine de fashion & beauty, precum şi 12 restaurante şi cafenele, se vor adăuga unui mix deja solid, care cuprinde nume precum Carrefour, Leroy Merlin, Altex, JYSK, LC Waikiki, Sport Vision sau Pepco, printre cei mai performanţi şi dinamici retaileri de pe piaţa locală.