La zece luni de la achiziţia sa de către YouGov, liderul pieţei de opinie a consumatorilor, Consumer Panel Services (CPS GfK) - liderul consacrat al datelor privind achiziţiile gospodăriilor din Europa - şi-a schimbat denumirea în YouGov.
Acest moment marchează începutul următorului capitol pentru CPS GfK şi cei peste 60 de ani de expertiză în date comportamentale, care îşi ocupă locul ca parte integrantă a YouGov.
Procesul de rebranding, care este în desfăşurare de la achiziţia din ianuarie, este mai îndrăzneţ şi mai orientat spre viitor decât simpla adoptare a elementelor vizuale ale mărcii YouGov. În schimb, acesta a presupus o revizuire cuprinzătoare a activităţii în întreaga organizaţie pentru a alinia expertiza, valorile şi obiectivele YouGov şi CPS GfK pentru a crea o strategie de brand coerentă, o nouă poziţionare şi o abordare a mesajelor care să reflecte puterea şi ambiţiile combinate ale organizaţiei globale YouGov redefinite.
Stefan Heremans, preşedinte şi director general interimar al CPS GfK: "CPS GfK este acum YouGov. Acest rebranding este un moment de referinţă pentru noi şi un pas important pentru a demonstra lumii ceea ce reprezentăm. Suntem incredibil de mândri de moştenirea noastră şi ştim că aceasta va prospera în cadrul YouGov, deoarece această organizaţie crede în date exacte, de înaltă calitate, obţinute de la un panel implicat de oameni reali, alături de expertiza în cercetare şi inovarea bazată pe tehnologie. Clienţii şi membrii au sprijinit din toată inima parcursul nostru şi ştim că acesta este doar începutul şi că au multe de aşteptat de la următorul capitol."
Pe lângă faptul că este un moment de transformare pentru CPS GfK, acesta este un moment semnificativ pentru YouGov în ansamblul său, pe măsură ce integrează CPS GfK. În centrul noii poziţii a brandului se află conceptul de realitate şi rolul esenţial pe care îl joacă datele de calitate obţinute de la oameni reali în a ajuta organizaţiile să înţeleagă ce gândesc, ce simt şi ce fac oamenii.
Aceasta se concentrează în jurul celor patru piloni cheie ai întregii afaceri: asigurarea calităţii datelor; dezvoltarea unei comunităţi unice de membri care împărtăşesc opinii şi comportamente; oferirea de expertiză de încredere din partea profesioniştilor din domeniul perspectivelor; şi valorificarea tehnologiilor inovatoare, cum ar fi AI, pentru a extrage perspective umane reale. Împreună, acestea garantează că YouGov le oferă clienţilor un avantaj competitiv, arătându-le realitatea lumii.
Prin combinarea datelor comportamentale şi atitudinale din lumea reală şi în timp real cu tehnologia inteligentă şi expertiza umană de încredere, YouGov oferă informaţii bogate cu o precizie fără compromisuri. Acest lucru le permite persoanelor, mărcilor şi organizaţiilor din întreaga lume să ia decizii mai bune şi să rămână înaintea concurenţei.
Mike Woods, Director Executiv de Marketing la YouGov: "Având în vedere că CPS GfK - şi datele sale comportamentale bogate - este acum YouGov, este important ca brandul nostru să evidenţieze ce le oferim clienţilor: realitatea cercetării. Acesta este un moment de transformare pentru YouGov ca întreg. Cu atât de mult zgomot în industria datelor, este vital pentru noi să ne concentrăm pe misiunea noastră fundamentală - de a furniza date din lumea reală, de la oameni reali, în timp real. Toate acestea se întorc la panelul nostru, care îşi împărtăşeşte opiniile şi acţiunile cu noi. În combinaţie cu platformele noastre tehnologice de ultimă generaţie şi cu expertiza noastră în cercetare, furnizăm date clare şi precise, astfel încât clienţii să poată face faţă realităţii."
În cadrul rebrandingului, toate activele şi canalele brandului CPS GfK vor fi actualizate în conformitate cu brandul YouGov. Comunicaţiile cu clienţii şi membrii au trecut deja la brandul YouGov, iar canalele sociale şi site-ul web deţinute de CPS GfK vor fi eliminate până la sfârşitul lunii noiembrie.
Marţi, 3 decembrie, YouGov va prezenta date în cadrul webinarului Behaviour Change Fall 2024, un popular eveniment bianual al CPS GfK care prezintă informaţii exclusive din cel mai recent studiu privind comportamentul cumpărătorilor. Aceasta va fi prima prezentare publică a datelor comune YouGov şi CPS GfK pentru o audienţă europeană, prezentând informaţiile bogate oferite de capacităţile extinse de cercetare de piaţă ale YouGov.