"Flanco" şi "Credisson" au lansat două noi sisteme de credit de consum, ce vor oferi pieţei maximul de convenienţă de pe piaţă. Primul sistem aduce cel mai mic număr de acte necesare, pentru încheierea contractului fiind necesare doar o adeverinţă de venit şi actul de identitate. Simplitatea cerinţelor aduce cu ea şi simplitatea completării acestor documente, riscul necesităţii unor corecturi pe documentele depuse şi drumurile suplimentare la angajator sunt astfel evitate din start.
Cel de-al doilea sistem, prin dobînda şi comisionul practicate, vine cu cel mai mic cost al creditului şi cu cea mai mică rată posibilă. Cu o dobîndă de 25% şi un comision de 8,9% şi fără nici un alt cost suplimentar sau ascuns, creditul Credisson oferit de Flanco oferă acces mai uşor în special persoanelor cu venituri mai mici. Simultan cu cele două sisteme de credit, Flanco a lansat pe piaţă şi un nou catalog de oferte, în care cadourile şi reducerile oferite sunt remarcabile.
Cu o cifră de afaceri reală netă (fără TVA) de aproape 120 de milioane în 2003 şi mai mult de 80 de magazine distribuite uniform în ţară (Flanco este singurul retailer de electronice şi electrocasnice prezent în toate capitalele de judeţ şi în toate oraşele de peste 40.000 de locuitori) Flanco International este cel mai mare retailer de electrocasnice şi electronice.
Credisson International a luat fiinţă prin separarea activităţii de creditare pentru consumatori din cadrul Flanco în urmă cu un an. În prezent, Credisson acoperă cu birouri de credit, în afară de întreaga reţea Flanco, domenii variate de retail, fiind prezent în magazinele Elvila, Cora, Depozitul de Calculatoare, BestComputers, Delta şi, din luna iunie, Praktiker.