Curiera continuă promisiunea de sustenabilitate şi a investit în anul 2022 în dezvoltarea afacerii, respectând misiunea companiei de a livra coletele către beneficiari într-un mod cât mai prietenos cu mediul, conform unui comunicat remis redacţiei.
Potrivit sursei citate, începând de săptămâna aceasta, 13 din cele 17 maşini din flota companiei de curierat vor fi full electrice. Până la sfârşitul anului 2023, Curiera va renunţa la cele 4 maşini pe carburant şi continuă planurile de mărire a flotei. În funcţie de disponibilitatea producătorilor şi de plafoanele facilităţilor fiscale, estimează ca ar putea suplimenta parcul auto cu încă 15 maşini electrice.
"Componenta financiară a jucat un rol important în luarea acestei decizii, fiind cunoscut faptul că o flotă electrică înseamnă costuri mai mici de exploatare. Însă, pentru noi, componenta de responsabilitate socială este şi mai importantă. Încă de când am hotărât să investim în propriul serviciu de curierat, ne-am dorit să facem acest lucru într-un mod cât mai prietenos cu mediul. Având în vedere implicarea noastră socială de până acum în diferite cazuri umanitare, am considerat că utilizarea unei flote de maşini electrice este o continuare firească a promisiunii pe care ne-am făcut-o, de a ne implica activ în societate şi de a schimba lucrurile în bine", spune Silvia Duţă, CEO Curiera.
Anul 2022 a adus companiei de curierat o creştere a cifrei de afaceri de încă 6 milioane lei. Astfel, în doar doi ani de existenţă pe piaţă, Curiera va finaliza anul financiar cu o cifra de afaceri de 12 milioane de lei iar estimările pentru anul viitor sunt de 20 milioane de lei.
"Încă o parte importantă a investiţiei de anul acesta a mers în dezvoltarea noului depozit. Acum dispunem de 500 metri pătraţi, iar pentru anul 2023 estimăm triplarea spaţiului de depozitare în paralel cu suplimentarea dotărilor cu panouri fotovoltaice şi staţii de încărcare. Astfel, în măsura în care putem, vom susţine activitatea zilnică din surse cât mai nepoluante", povesteşte Silvia Duţă, CEO Curiera.
Piaţa de curierat din România se aliniază trendurilor globale. Se va pune din ce în ce mai mult accent pe relaţia cu clientul, rapiditatea şi calitatea livrării. Pentru anul următor, Curiera analizează posibilitatea de a schimba orele de livrare, actualmente între 9:00 şi 17:00, încât să nu blocheze zilele clienţilor, se mai arată în comunicat.