DHL, liderul pieţei mondiale de curierat expres şi logistică, a obţinut titlul de "Best Call Center" la categoria "Small Call Centers" (mai puţin de 50 de angajaţi), în cadrul evenimentului Customer Care Conference and Expo, care a avut loc în Bucureşti, fiind cel mai important eveniment din Europa de Est, dedicat industriei de gestionare a relaţiilor cu clienţii şi marketing strategic.
Conferinţa ajunsă la cea de-a 13-a ediţie a adus împreună peste 200 de experţi incontestabili de nişă, specialişti în customer care atât pe plan local cât şi internaţional, din din industrii precum: BPO, Telecomunicaţii, Finanţe & Bănci, Asigurări, IT&C, Retail, FMCG, Auto, etc.
În cadrul Galei Romanian Contact Center Awards, DHL România a câştigat premiul pentru cel mai bun departament de Call Center, categoria "Small" - sub 50 de angajaţi, pentru al treilea an consecutiv.
"Acest premiu aparţine întregii echipe a Departamentului de Relaţii cu Clienţii de care suntem foarte mândri şi reconfirmă performanţa constantă oferită de DHL clienţilor săi prin servicii de calitate. Recunoaşterea vine ca urmare a programelor implementate în companie de-a lungul timpului şi a instruirilor Certified International Specialists oferite continuu angajaţilor noştri, care au trecut la un nou nivel şi acţionează în spiritul «Insanely Customer Centric Culture», punând Clientul DHL pe primul loc, în centrul a tot ceea ce fac", a declarat Oana Mandicescu, CS Director, DHL Express România.