Preşedintele şi CEO-ul Discovery Networks, Mark Hollinger, a transmis o scrisoare deschisă telespectatorilor din ţara noastră, referitoare la eliminarea posturilor din grila RCD&RDS, în care afirmă ca Discovery este "indignat" de situaţie, motiv pentru care a demarat discuţii cu autorităţile româneşti şi europene, potrivt surselor de presă.
Hollinger avertizează asupra faptului că "există riscul ca telespectatorii să fie prinşi în contracte la preţuri mari, pentru servicii pe care nu şi le doresc sau asupra cărora nu au niciun control", se arată în scrisoare.
"În urmă cu o săptămână, Discovery Networks îi avertiza pe abonaţii RCS&RDS că este foarte posibil să piardă cele şase canale Discovery, inclusiv Discovery Channel, TLC şi Animal Planet. Din păcate, aceste temeri s-au adeverit, iar RCS&RDS a scos canalele noastre din ofertele sale în seara de 29 noiembrie, cu o zi înainte de expirarea contractului.[...] Acest lucru se întâmplă după aproape un an de încercări ale Discovery Networks de a aduce RCS&RDS la masa negocierilor.
[...] Avem încredere în publicul din România şi în economia ţării, tocmai de aceea am investit aici în crearea unui birou local, care este responsabil de operatiunile Discovery în Sud-Estul Europei.
[...] Discovery a oferit celor de la RCS&RDS reduceri ale tarifelor tocmai pentru a veni în întâmpinarea preocupărilor lor legate de condiţiile economice în schimbare din România şi poziţia lor pe piaţă. Cu toate acestea, nu au considerat necesar să se întoarcă la masa negocierilor şi să discute pe marginea ofertei noastre.
Suntem indignaţi de ceea ce se întâmplă, motiv pentru care am demarat discuţiile cu autorităţile din România şi cu Uniunea Europeană", se arată în scrisoarea deschisă.
Potrivit Mediafax, RCS&RDS a scos, joi seară, toate canalele operate de compania Discovery Networks de pe reţelele sale de cablu, analogic şi digital, fără a-şi anunţa telespectatorii şi fără a avea aprobarea Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA) pentru modificarea grilei de programe, aşa cum impune Legea audiovizualului.
1. rds
(mesaj trimis de poco în data de 01.12.2012, 01:13)
da,dragii de la discovery nu au observat ce grila repetitiva au in ultima vreme...aceleasi emisiuni le vezi de 10 ori,plus publicitate.acuma nu poti sa ceri pentru rahat pret de caviar,fara suparare,dar au scazut stacheta mult.