În prima jumătate a acestui an, Duraziv a reuşit să atingă o crestere de 130% in tone de adezivi vânduţi şi 82% creştere în lei a cifrei de afaceri pe divizia de adezivi, reuşind astfel să îşi consolideze poziţia în piaţa de profil, potrivit unui comunicat de presă remis redacţiei.
Previziunile de la începutul acestui an de creştere cu 10% pentru segmentul de adezivi au fost cu mult depăşite, iar explicaţia este bazată pe lansarea gamei de adezivi cu Kauciuc, pe extinderea reţelei de distribuţie şi pe investiţiile în bugetul de marketing.
Daniel Guzu, directorul general al Duraziv speră la încă 3 luni de vreme bună, pentru a menţine vânzările. "Piaţa de adezivi este una de volum, iar ca să reuşim să avem profit, pentru noi important este să lucrăm la capacitate maximă. Pentru anul 2010 ne-am propus să creştem atât extensiv şi intensiv. Strategia a fost să oferim produse profesionale de o calitate superioară la preţuri competitive. Am reuşit să facem asta cu gama cu Kauciuc şi recent am lansat şi divizia de vopsele pentru că ne dorim să oferim sisteme complete de finisaj", a declarat directorul general al Duraziv.
Conducerea companiei îşi propune, pentru a doua jumătate a anului, să ajungă la 0 iar de anul viitor să intre pe profit. "Mi-am propus să ajung pe profit în 2011 şi suntem în curs de a ajunge acolo", a mai declarat Daniel Guzu.
Investiţia totală în Duraziv se ridică la aproximativ 9 milioane de euro, cea mai recentă fiind în divizia de vopsele, în care 400.000 euro au fost deja investiţi, urmând ca restul de 600.000 euro să fie investiţi până în vara anului următor.